frowe Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 vifta på mit Abit-KD7 Hovedkort har stoppet, hva gjør jeg?? Har skrudd den opp og fjærnet allt av støv?? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Som regel så er det ikke så farlig. Hvis du overklokker (FSB, multiplier har ikke noe å si), så ville jeg klokka ned. Kjøp deg ny kjøler til northbridge. Vet Microplex (www.microplex.no) selger passive northbridge kjølere til rundt 50-lappen. Vifte er som regel ikke nødvendig, med mindre du overklokker FSB over spec. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 skaffer en ny? Sjekk hos microplex, finner mange chipsetvifter der. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Som regel så er det ikke så farlig. Hvis du overklokker (FSB, multiplier har ikke noe å si), så ville jeg klokka ned. Kjøp deg ny kjøler til northbridge. Vet Microplex (www.microplex.no) selger passive northbridge kjølere til rundt 50-lappen. Vifte er som regel ikke nødvendig, med mindre du overklokker FSB over spec. Maskinen er ikke overklokket Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er sikkert ikke så farlig.. Hadde et geForce2 kort i maange år før jeg investerte i et nytt kort rett før jul. Da fant jeg ut at vifte på gf2 kortet hadde stoppa og det så ikke ut som det hadde vært liv i den på noen år Poenget mitt er iallfall at det går helt sikkert greit om du kjøper deg en litt større kjøleribbe Lenke til kommentar
frowe Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Er sikkert ikke så farlig.. Hadde et geForce2 kort i maange år før jeg investerte i et nytt kort rett før jul. Da fant jeg ut at vifte på gf2 kortet hadde stoppa og det så ikke ut som det hadde vært liv i den på noen år Poenget mitt er iallfall at det går helt sikkert greit om du kjøper deg en litt større kjøleribbe så jeg kan bruke pc'n som vanlig da, inntil jeg får kjøpt en ny Endret 15. januar 2004 av frowe Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er sikkert ikke så farlig.. Hadde et geForce2 kort i maange år før jeg investerte i et nytt kort rett før jul. Da fant jeg ut at vifte på gf2 kortet hadde stoppa og det så ikke ut som det hadde vært liv i den på noen år Poenget mitt er iallfall at det går helt sikkert greit om du kjøper deg en litt større kjøleribbe så jeg kan bruke pc'n som vanlig da, inntil jeg får kjøpt en ny det er ikke så farlig som andre har sagt. på mitt ASUS kort har jeg koblet fra hovedkort viften siden den støyer mye, og det har funket helt smertefritt i flere uker det. men en passiv kjøler framicroplex skal jeg skaffe meg etter hvert uansett. det burde du også gjøre, koster ca 50.-kr eller no. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Swiftech har akkurat kommet med noen super kjølere til chipset. Intel AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå