N-4K0 Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Min absolutte favorittis i 20 år, om ikke mer 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni N-4K0 skrev (7 minutter siden): Min absolutte favorittis i 20 år, om ikke mer 😋 Cassidy Tvillingene synes at det er en god is.😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Jeg har ikke kjøpt den på årevis, må gjøre det snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke kjøpt den på årevis, må gjøre det snart. Løp og Kjøp sier Cassidy Tvillingene.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Jaa, men det blir ikke i kveld 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jaa, men det blir ikke i kveld Cassidy Tvillingene løper kanskje ned på Skjellstasjonen og kjøper oss iskrem senere i kveld, for vi har en Skjellstasjon bare noen meter unna skogen.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Bor dere i Skjellskogen eller? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni N-4K0 skrev (1 time siden): Bor dere i Skjellskogen eller? Det er en rask tur gjennom skogen, så kommer Cassidy Tvillingene til Shellstasjonen.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara og jakten på iskrem fra den lokale Shellstasjonen på andre sida av skogen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni N-4K0 skrev (3 timer siden): Ciaran og Ciara og jakten på iskrem fra den lokale Shellstasjonen på andre sida av skogen Cassidy Tvillingene skal lese den boken når den kommer ut.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Cassidy Tvillingene skal lese den boken når den kommer ut.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni N-4K0 skrev (7 timer siden): Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Jeg måtte kjøpe en Soft Shake jordbær i går, selv om den koster 35kr nå 😋 har ikke spist den enda, men kanskje senere... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni N-4K0 skrev (4 timer siden): Jeg måtte kjøpe en Soft Shake jordbær i går, selv om den koster 35kr nå 😋 har ikke spist den enda, men kanskje senere... Cassidy Tvillingene Digger Soft Shake Jordbær.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Nevnte is er fortært 😋 neste ut er 2stk Litago jordbær 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni N-4K0 skrev (8 minutter siden): Nevnte is er fortært 😋 neste ut er 2stk Litago jordbær 😋 Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå