Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Den var himmelsk god, jeg sa wooow høyt og smilte stort da jeg tok den første biten 😃 Valpen fikk smake det siste som var igjen og han likte den også 😋🤩🐶🥰 Da skal den prøves 🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (21 minutter siden): Enighetsgjengen Ser god ut 🧡 ♥️♥️ Trippelure skrev (31 minutter siden): Siden det var halv pris på is hos Narvesen kjøpe jeg med meg denne isen hjem i går , som jeg nettopphar spist som dessert 😃 Har aldri smakt den før, men den var overraskende god 🤩😋🐶🥰 så god at jeg vurderer å dra og kjøpe noen til i morgen 😅 Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Cassidy Tvillingene skal kose oss med både Blå og Rød Stratos i helgen.🟦🟦🟥🟥🟫🟫🟫🟫😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Dette er også mine favoritter. Mer kommer neste gang. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Dette er også mine favoritter. Mer kommer neste gang. Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig digge alle sammen.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai Disse er på tilbud hos Rema1000 denne uka, koster 30 kroner og 10 øre. De var skikkelig gode, når de fikk tint og varmet seg i 30-40 min 😋 Trenger egentlig ikke å handle mer denne uka, mennehhh... må kanskje en tur til i butikken i løpet av dagen 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (26 minutter siden): Disse er på tilbud hos Rema1000 denne uka, koster 30 kroner og 10 øre. De var skikkelig gode, når de fikk tint og varmet seg i 30-40 min 😋 Trenger egentlig ikke å handle mer denne uka, mennehhh... må kanskje en tur til i butikken i løpet av dagen 😁 Cassidy Tvillingene synes at de der er skikkelig digge.🥰🥰😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de der er skikkelig digge.🥰🥰😋😋 Helt enig 😍😋🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 😍😋🥳 😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Nu er det dags for første innlegg her just som jeg nyter Troika bit fra smågodthylla på Extra, gjenværende fra jeg var og så Furiosa: A Mad Max Saga i går. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai N-4K0 skrev (4 timer siden): Nu er det dags for første innlegg her just som jeg nyter Troika bit fra smågodthylla på Extra, gjenværende fra jeg var og så Furiosa: A Mad Max Saga i går. Cassidy Tvillingene Elsker Troika det er en av favorittsjokoladene våre.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene Elsker Troika det er en av favorittsjokoladene våre.😋😋🥰🥰 Jeg savner Troika med appelsingelé, syns den var mye bedre, men akk, det jeg liker best forsvinner liksom. Krembanan, Troika appelsin, Shio ferskenbrus som var en gang i tida... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai N-4K0 skrev (7 minutter siden): Jeg savner Troika med appelsingelé, syns den var mye bedre, men akk, det jeg liker best forsvinner liksom. Krembanan, Troika appelsin, Shio ferskenbrus som var en gang i tida... Den har aldri Cassidy Tvillingene smakt. Men vi er enige med deg i at alt som er godt forsvinner. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Jeg googlet Troika appelsin og ifølge det jeg fant, ble den lansert i 2018, noe som virker absurd, for jeg mener bestemt at jeg smakte den flere år før den tid og jeg har ikke sett den siden FØR 2018 🤔 dette må være min Mandela-effekt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg googlet Troika appelsin og ifølge det jeg fant, ble den lansert i 2018, noe som virker absurd, for jeg mener bestemt at jeg smakte den flere år før den tid og jeg har ikke sett den siden FØR 2018 🤔 dette må være min Mandela-effekt Cassidy Tvillingene har aldri smakt Troika Appelsin men vi synes at den høres god ut.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har aldri smakt Troika Appelsin men vi synes at den høres god ut.😋😋🥰🥰 Den var definitivt god, hvis dere likere vanlig Troika, så var Troika Appelsin etter min mening dobbelt så god 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Den var definitivt god, hvis dere likere vanlig Troika, så var Troika Appelsin etter min mening dobbelt så god 😋 Cassidy Tvillingene har hatt vanlig Troika som en av våre favorittsjokolader siden vi var 7 år gamle.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai N-4K0 skrev (8 timer siden): Nu er det dags for første innlegg her just som jeg nyter Troika bit fra smågodthylla på Extra, gjenværende fra jeg var og så Furiosa: A Mad Max Saga i går. Velkommen i tråden! 😃😋 N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg savner Troika med appelsingelé, syns den var mye bedre, men akk, det jeg liker best forsvinner liksom. Krembanan, Troika appelsin, Shio ferskenbrus som var en gang i tida... Ja, troika med appelsingelé var digg, jeg elsker appelsin. Og Shio var favorittbrusen min også, jeg likte både fersken, solbær og appelsin. Men hadde mest dilla på fersken 🤩😋 Veldig synd at de er borte 😟 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Velkommen i tråden! 😃😋 Ja, troika med appelsingelé var digg, jeg elsker appelsin. Og Shio var favorittbrusen min også, jeg likte både fersken, solbær og appelsin. Men hadde mest dilla på fersken 🤩😋 Veldig synd at de er borte 😟 Ja Cassidy Tvillingene synes at alt som er godt og digg forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai Og når vi er inne på appelsin... I dag prøvde jeg Royal appelsin is for første gang, den var veldig nammenam 😃😋🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå