Trippelure Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal poste flere snopebilder her inne i løpet av helgen.♥️♥️ Bra, jeg redigerte og la til et bilde nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Bra, jeg redigerte og la til et bilde nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Her kommer det mer snop som Cassidy Tvillingene skal kose oss med i helgen.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) Egentlig er jeg ikke så veldig glad i sjokolade. Men det betyr ikke at jeg ikke har favoritt sjokolabarer, det har jeg. 🤗🤗 Dette er mine favoritt sjokolade barer. Pluss enda fler, dem viser jeg neste gang. 🥰🥰🥰🤗🤗 Edit: Jeg har aldri hørt de sangene der @Trippelure før nå, faktisk. 🙄🙄 Endret 18. april av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Egentlig er jeg ikke så veldig glad i sjokolade. Men det betyr ikke at jeg ikke har favoritt sjokolabarer, det har jeg. 🤗🤗 Dette er mine favoritt sjokolade barer. Pluss enda fler, dem viser jeg neste gang. 🥰🥰🥰🤗🤗 Edit: Jeg har aldri hørt de sangene der @Trippelure før nå, faktisk. 🙄🙄 Tusen❤️takk for at du postet i den nye tråden min 🤗 Det er gode sjokolader alle sammen, og var det ikke morsomme sanger? 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk for at du postet i den nye tråden min 🤗 Det er gode sjokolader alle sammen, og var det ikke morsomme sanger? 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene synes at det er veldige morsomme sanger.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er veldige morsomme sanger.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk for at du postet i den nye tråden min 🤗 Det er gode sjokolader alle sammen, og var det ikke morsomme sanger? 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Skal ikke mangle det, Bh. Jeg syns dem var rare sanger. Endret 18. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Skal ikke mangle det, Bh. Jeg syns dem var rare sanger. Det er kakemonsteret fra amerikanske sesame street 🤪 barneTV 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (11 timer siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april (endret) I dag var det halv pris på is hos Narvesen, så jeg kjøpte meg denne fantastisk deilige iskremen 😃😋 Endret 18. april av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (8 minutter siden): I dag var det halv pris p is hos Narvesen, så jeg kjøpte meg denne fantastisk deilige iskremen 😃😋 Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Helt enig, jeg digger den 😁😋🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig, jeg digger den 😁😋🥳 🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Trippelure skrev (15 timer siden): Helt enig, jeg digger den 😁😋🥳 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): 🥰🥰 Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Trippelure skrev (På 18.4.2024 den 1:35 AM): Det er sant, jeg likte også Troika da jeg var liten. Men favorittene mine var Moccabønner og After Eight og jeg sa ikke nei takk til et Kamferdrops eller Opera Mints. De andre barna syns stort sett alt det var bare æsj Favorittsjokoladen min 🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Entern skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Favorittsjokoladen min 🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎 Fortsatt en av mine også 😋😃🐶🥰 Enighetsgjengen 🥳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Entern skrev (5 timer siden): Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Favorittsjokoladen min 🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎 Trippelure skrev (5 timer siden): Fortsatt en av mine også 😋😃🐶🥰 Enighetsgjengen 🥳 Cassidy Tvillingene er så enige med dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Siden det var halv pris på is hos Narvesen kjøpe jeg med meg denne isen hjem i går , som jeg nettopphar spist som dessert 😃 Har aldri smakt den før, men den var overraskende god 🤩😋🐶🥰 så god at jeg vurderer å dra og kjøpe noen til i morgen 😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene er så enige med dere.♥️♥️ Enighetsgjengen Trippelure skrev (9 minutter siden): Siden det var halv pris på is hos Narvesen kjøpe jeg med meg denne isen hjem i går , som jeg nettopphar spist som dessert 😃 Har aldri smakt den før, men den var overraskende god 🤩😋🐶🥰 så god at jeg vurderer å dra og kjøpe noen til i morgen 😅 Ser god ut 🧡 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Entern skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen Ser god ut 🧡 Den var himmelsk god, jeg sa wooow høyt og smilte stort da jeg tok den første biten 😃 Valpen fikk smake det siste som var igjen og han likte den også 😋🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå