Gå til innhold

Den store fisetråden 😀


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (På 17.7.2024 den 9:58 AM):

Lå i sofan sammen med Tuss (Katten min) slapp 5 fiser etter hverandre og han tittet på meg 😻😻😀😀

HAHA, hadde en katt som het Topsi,  dæven hun kunne fise 😅

Jeg satt i stolen med henne på fanget og kjente bare deeeen dritlukten som overveldet meg 

Endret av Tussi
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (13 minutter siden):

HAHA, hadde en katt som het Topsi,  dæven hun kunne fise 😅

Jeg satt i stolen med henne på fanget og kjente bare deeeen dritlukten som overveldet meg 

Topsi ja fint navn 😀 ja noen katter kan det husker naboen sa at han hørte katten min sitter og fiser jeg har aldri hørt det 😀 hehe så gøyalt :lol:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Topsi ja fint navn 😀 ja noen katter kan det husker naboen sa at han hørte katten min sitter og fiser jeg har aldri hørt det 😀 hehe så gøyalt :lol:

Men der er ille da når katten din, Tuss,  prøver å skylde på deg 😅😅😅😅😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (15 timer siden):

Men der er ille da når katten din, Tuss,  prøver å skylde på deg 😅😅😅😅😅

Ja det er det 😀😀 aldri hørt kattene mine har fist bortsett fra når de har gjort fra seg i fatet aldri på fanget en gang 😀😀😀😀😋😋😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 timer siden):

Ja det er det 😀😀 aldri hørt kattene mine har fist bortsett fra når de har gjort fra seg i fatet aldri på fanget en gang 😀😀😀😀😋😋😋😋

Æsj, bæsja i maten, hadde en kattunge som gjorde det engang. 

Jeg hadde ei hokatte engang som feis skikkelig høyt,  hørte ut som diaré, men feil retning fra kattedo. Gikk bort for å kikke om hun hadde bæsj, da kom det en høylytt fis til, og jeg kunne se hele rævhålet vibrere...

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (16 minutter siden):

Æsj, bæsja i maten, hadde en kattunge som gjorde det engang. 

Jeg hadde ei hokatte engang som feis skikkelig høyt,  hørte ut som diaré, men feil retning fra kattedo. Gikk bort for å kikke om hun hadde bæsj, da kom det en høylytt fis til, og jeg kunne se hele rævhålet vibrere...

Æsj det vakke no særlig :( hehe det var en morsom katt 😻:lol:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg var sommervikar som bussjåfør en gang. På en tur fikk jeg noe brutalt med luft i magen, og selvsagt måtte jeg holde igjen siden bussen var full av folk. Jeg visste med sikkerhet at denne ville det bli godt med lyd i. Endelig nest siste holdeplass og bussen var nå tom. Jeg lukker dermed dørene og slipper løs et brak uten sidestykke.

Plutselig hører jeg et pling fra stoppknappen.. Jeg skvatt så jævelig.. Der satt det altså én passasjer igjen rett bak veggen(blindsone) til min sjåførplass. Helvete heller. Jeg slapp vedkommende ut og gjemte meg så godt jeg kunne vekk fra indre bakspeil. Aldri følt meg så ille til mote.

Godt det ikke var en kollega. Kanskje han ville anmeldt meg for brudd på HMS reglene..

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sovna skrev (4 minutter siden):

Jeg var sommervikar som bussjåfør en gang. På en tur fikk jeg noe brutalt med luft i magen, og selvsagt måtte jeg holde igjen siden bussen var full av folk. Jeg visste med sikkerhet at denne ville det bli godt med lyd i. Endelig nest siste holdeplass og bussen var nå tom. Jeg lukker dermed dørene og slipper løs et brak uten sidestykke.

Plutselig hører jeg et pling fra stoppknappen.. Jeg skvatt så jævelig.. Der satt det altså én passasjer igjen rett bak veggen(blindsone) til min sjåførplass. Helvete heller. Jeg slapp vedkommende ut og gjemte meg så godt jeg kunne vekk fra indre bakspeil. Aldri følt meg så ille til mote.

Godt det ikke var en kollega. Kanskje han ville anmeldt meg for brudd på HMS reglene..

Haha, tenker den passasjeren hadde litt å snakke om når han kom hjem :D

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...