Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli Lå i sofan sammen med Tuss (Katten min) slapp 5 fiser etter hverandre og han tittet på meg 😻😻😀😀 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Denne tråden lukter, hvorfor det? ^^ 2 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli (endret) Maskinfører skrev (På 17.7.2024 den 9:58 AM): Lå i sofan sammen med Tuss (Katten min) slapp 5 fiser etter hverandre og han tittet på meg 😻😻😀😀 HAHA, hadde en katt som het Topsi, dæven hun kunne fise 😅 Jeg satt i stolen med henne på fanget og kjente bare deeeen dritlukten som overveldet meg Endret 21. juli av Tussi 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli Tussi skrev (13 minutter siden): HAHA, hadde en katt som het Topsi, dæven hun kunne fise 😅 Jeg satt i stolen med henne på fanget og kjente bare deeeen dritlukten som overveldet meg Topsi ja fint navn 😀 ja noen katter kan det husker naboen sa at han hørte katten min sitter og fiser jeg har aldri hørt det 😀 hehe så gøyalt 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Maskinfører skrev (9 minutter siden): Topsi ja fint navn 😀 ja noen katter kan det husker naboen sa at han hørte katten min sitter og fiser jeg har aldri hørt det 😀 hehe så gøyalt Men der er ille da når katten din, Tuss, prøver å skylde på deg 😅😅😅😅😅 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Sir skrev (4 minutter siden): Skikkelig fart på denne tråden. Fart as in? 2 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Tussi skrev (22 minutter siden): Fart as in? Ass fart. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli Tussi skrev (15 timer siden): Men der er ille da når katten din, Tuss, prøver å skylde på deg 😅😅😅😅😅 Ja det er det 😀😀 aldri hørt kattene mine har fist bortsett fra når de har gjort fra seg i fatet aldri på fanget en gang 😀😀😀😀😋😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja det er det 😀😀 aldri hørt kattene mine har fist bortsett fra når de har gjort fra seg i fatet aldri på fanget en gang 😀😀😀😀😋😋😋😋 Æsj, bæsja i maten, hadde en kattunge som gjorde det engang. Jeg hadde ei hokatte engang som feis skikkelig høyt, hørte ut som diaré, men feil retning fra kattedo. Gikk bort for å kikke om hun hadde bæsj, da kom det en høylytt fis til, og jeg kunne se hele rævhålet vibrere... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli Tussi skrev (16 minutter siden): Æsj, bæsja i maten, hadde en kattunge som gjorde det engang. Jeg hadde ei hokatte engang som feis skikkelig høyt, hørte ut som diaré, men feil retning fra kattedo. Gikk bort for å kikke om hun hadde bæsj, da kom det en høylytt fis til, og jeg kunne se hele rævhålet vibrere... Æsj det vakke no særlig hehe det var en morsom katt 😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august I kveld har jeg fist masse 😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Jeg har spist Taco med løk de siste dagene. Jeg fiser ikke så mye av bønner, men rå løk, jeg er et vandrende gasskraftverk, og de stinker! Hun ene kollegaen min holdt på å spy da jeg feis på medisinrommet 😁 2 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 3. september Del Skrevet 3. september 0_FFFE3E2B-1B09-4927-86FE-4149FF3DE1D1.mp4 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. september Del Skrevet 3. september OMyren skrev (3 minutter siden): 0_FFFE3E2B-1B09-4927-86FE-4149FF3DE1D1.mp4 Så søtt Skulle ønske jeg hadde kunnet filme de gangene jeg har fjertet på kattene mine 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. september Del Skrevet 4. september Fis i vei, ikke ta seg selv så høytidelig. Er nok barnslig i humor der. Først når røykvarsleren hyler jeg kniper igjen (mulig endring i kost?) 🤣 2 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 4. september Del Skrevet 4. september Jeg var sommervikar som bussjåfør en gang. På en tur fikk jeg noe brutalt med luft i magen, og selvsagt måtte jeg holde igjen siden bussen var full av folk. Jeg visste med sikkerhet at denne ville det bli godt med lyd i. Endelig nest siste holdeplass og bussen var nå tom. Jeg lukker dermed dørene og slipper løs et brak uten sidestykke. Plutselig hører jeg et pling fra stoppknappen.. Jeg skvatt så jævelig.. Der satt det altså én passasjer igjen rett bak veggen(blindsone) til min sjåførplass. Helvete heller. Jeg slapp vedkommende ut og gjemte meg så godt jeg kunne vekk fra indre bakspeil. Aldri følt meg så ille til mote. Godt det ikke var en kollega. Kanskje han ville anmeldt meg for brudd på HMS reglene.. 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. september Del Skrevet 4. september Sovna skrev (4 minutter siden): Jeg var sommervikar som bussjåfør en gang. På en tur fikk jeg noe brutalt med luft i magen, og selvsagt måtte jeg holde igjen siden bussen var full av folk. Jeg visste med sikkerhet at denne ville det bli godt med lyd i. Endelig nest siste holdeplass og bussen var nå tom. Jeg lukker dermed dørene og slipper løs et brak uten sidestykke. Plutselig hører jeg et pling fra stoppknappen.. Jeg skvatt så jævelig.. Der satt det altså én passasjer igjen rett bak veggen(blindsone) til min sjåførplass. Helvete heller. Jeg slapp vedkommende ut og gjemte meg så godt jeg kunne vekk fra indre bakspeil. Aldri følt meg så ille til mote. Godt det ikke var en kollega. Kanskje han ville anmeldt meg for brudd på HMS reglene.. Haha, tenker den passasjeren hadde litt å snakke om når han kom hjem 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå