Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Har ikke fese så mye som her om dagen kollig smerter i magen grunn COLA 😵💫😵💫😵💫😵💫 Ja blir det ☺️☺️☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Min verste fisemat er løk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig når jeg skal på jobb.... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (3 minutter siden): Min verste fisemat er løk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig når jeg skal på jobb.... Ja stemmer det ☺️ 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet onsdag kl 15:22 Del Skrevet onsdag kl 15:22 Tussi skrev (35 minutter siden): Min verste fisemat er løk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig når jeg skal på jobb.... Min verste fisemat er løk, hvitløk, chili, melk, hveteboller, erter og kål….. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet onsdag kl 15:23 Del Skrevet onsdag kl 15:23 Vokteren skrev (Akkurat nå): Min verste fisemat er løk, hvitløk, chili, melk, hveteboller, erter og kål….. Så fiber, hvete og melk? 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet onsdag kl 15:27 Del Skrevet onsdag kl 15:27 Tussi skrev (Akkurat nå): Så fiber, hvete og melk? Noen fiber går fint i mindre mengder. Det andre skaper behov for « å blæse tu bælgen»… 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet onsdag kl 16:48 Del Skrevet onsdag kl 16:48 MR SPEED skrev (27 minutter siden): Fiser av popcorn Det popper i mikroen OG i magen 😅 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet torsdag kl 05:47 Del Skrevet torsdag kl 05:47 MR SPEED skrev (13 timer siden): Fiser av popcorn Hvilken lukt og hvor mye volum skaper popcorn ? Noen matsorter skaper gjæraktig lukt. «Eksosen» etter et par løskokte egg stinker derimot svovel. Volumet er også svært forskjellig. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet torsdag kl 21:57 Del Skrevet torsdag kl 21:57 Jeg skal ut og trene med en kollega fra jobb imorgen. Varmet opp med litt bønner ikveld 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet fredag kl 05:00 Del Skrevet fredag kl 05:00 Tussi skrev (7 timer siden): Jeg skal ut og trene med en kollega fra jobb imorgen. Varmet opp med litt bønner ikveld Du bør nok løpe bak kollegaen (hvis dere jogger i motvind)….. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå