MaskinfĂžrer Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Har ikke fese sĂ„ mye som her om dagen kollig smerter i magen grunn COLA đ”âđ«đ”âđ«đ”âđ«đ”âđ« Ja blir det âșïžâșïžâșïžâșïž 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Min verste fisemat er lÞk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig nÄr jeg skal pÄ jobb.... 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (3 minutter siden): Min verste fisemat er lĂžk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig nĂ„r jeg skal pĂ„ jobb.... Ja stemmer det âșïž 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Tussi skrev (35 minutter siden): Min verste fisemat er lĂžk, det er mye fis, og den lukter grusomt. Det er litt artig nĂ„r jeg skal pĂ„ jobb.... Min verste fisemat er lĂžk, hvitlĂžk, chili, melk, hveteboller, erter og kĂ„lâŠ.. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Vokteren skrev (Akkurat nĂ„): Min verste fisemat er lĂžk, hvitlĂžk, chili, melk, hveteboller, erter og kĂ„lâŠ.. SĂ„ fiber, hvete og melk? 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Tussi skrev (Akkurat nÄ): SÄ fiber, hvete og melk? Noen fiber gÄr fint i mindre mengder. Det andre skaper behov for « Ä blÊse tu bÊlgen»⊠2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (27 minutter siden): Fiser av popcorn Det popper i mikroen OG i magen đ 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (13 timer siden): Fiser av popcorn Hvilken lukt og hvor mye volum skaper popcorn ? Noen matsorter skaper gjÊraktig lukt. «Eksosen» etter et par lÞskokte egg stinker derimot svovel. Volumet er ogsÄ svÊrt forskjellig. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Jeg skal ut og trene med en kollega fra jobb imorgen. Varmet opp med litt bĂžnner ikveld 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Tussi skrev (7 timer siden): Jeg skal ut og trene med en kollega fra jobb imorgen. Varmet opp med litt bĂžnner ikveld Du bĂžr nok lĂžpe bak kollegaen (hvis dere jogger i motvind)âŠ.. 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Er pĂ„ sykehus etter masse fis sĂ„ dreit jeg pĂ„ meg vĂŠrt for stoppa i 2 dager âčïžâčïž 1 1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Hadde jeg ikke ligger med en slange opp i pikken skulle jeg dratt ned buksa og tatt opp fiselydene og spilte de av for @Tussi sikkert fisi 100 ganger đđ 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Gammel Fiselyd fra 4 September 2023 đ Fis.aac 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Haha. Ja det er masse som kan komplisere fisingen.. .God bedring đ 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Fulgte min yngste nevÞ til lekeplassen i gÄr og benyttet sjansen til en fis i friluft, midt blant barnehagebarna. Den brÄkte noe mer enn planlagt. Det var fÞrste gang jeg har sett guttungen i den verste tiss/bÊsj/prompalderen bli flau over at onkelen kunne stÞye sÄ mye⊠2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Tussi skrev (12 minutter siden): Haha. Ja det er masse som kan komplisere fisingen.. .God bedring đ Ja det er masse komplisert fising đBlodtrykket er nÄ Hei nĂ„ er blodtrykket mitt pĂ„ 116/75 og de er fornĂžyde đ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ