Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar (endret) Tuss er fin som ikke Fiser 😀😻😻 Endret 16. januar av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Jeg er altså veldig barnslig. Men én kollega fra Vietnam klarer ikke å uttale "K"-lyden... Hun sier "jeg skal bare fise litt her" og jeg lo! Så sanjeg, hva sa du? "Jeg skal bare fise noe"... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Må legge til George Carlin - fart jokes . Fis er så herlig barnslig morsomt. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Slettet-l4Gadwj skrev (6 minutter siden): Må legge til George Carlin - fart jokes . Fis er så herlig barnslig morsomt. Haha. Den der er fantastisk! 😅 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Må fortsette det barnslige og ser at denne er glemt Prima Vera - 1994 - Jeg Har En Vind. Har faktisk cd'n i hyllen. Prima Vera er gjerne noe som blir hentet ut av hyllen når natten blir sen og folket bestemmer 🤣 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar https://www.dagbladet.no/nyheter/domt-etter-promping/82607232 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Jarmo skrev (2 timer siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/domt-etter-promping/82607232 15 timer med rehabilitering, lurer på hva det kommer til å gå ut på? 1 1 Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (På 17.7.2024 den 9.58): Lå i sofan sammen med Tuss (Katten min) slapp 5 fiser etter hverandre og han tittet på meg 😻😻😀😀 Spis metanhemmere til katten din du ! Da er den i alle fall miljøvennlig. Synd for ørnen som eventuelt spiser den 3 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Tussi skrev (25 minutter siden): 15 timer med rehabilitering, lurer på hva det kommer til å gå ut på? Skriv «jeg skal ikke sende prompelyder» 1000 ganger….🤣🤣🤣 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Del Skrevet 31. januar En Gedi skrev (23 minutter siden): Spis metanhemmere til katten din du ! Da er den i alle fall miljøvennlig. Synd for ørnen som eventuelt spiser den Ja da er den miljøvennlig 😻😻 ja den er det 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Denne er fin https://www.facebook.com/share/v/1BV3JLpvtX/ 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar I morges våknet jeg av min egen prompelyd. Det vibrerte og bråkte så forferderlig at jeg ikke klarte å sovne igjen. Heldigvis var fruen på tur sammen med venninner ellers hadde det nok blitt et spark på leggen i tillegg. Lukten var heller ikke av den verste sorten slik at det bare var nødvendig å slenge dyna til side og åpne vinduet.🤣🤣 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Vokteren skrev (På 9.2.2025 den 11.56): I morges våknet jeg av min egen prompelyd. Det vibrerte og bråkte så forferderlig at jeg ikke klarte å sovne igjen. Heldigvis var fruen på tur sammen med venninner ellers hadde det nok blitt et spark på leggen i tillegg. Lukten var heller ikke av den verste sorten slik at det bare var nødvendig å slenge dyna til side og åpne vinduet.🤣🤣 Hihi. Jeg har aldri våknet av egen fis, men andre har 😆 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) Oi jeg kom til å tenke på, noen som har merket at svarte folk blir mer sure enn hvite folk når man fiser eller når en ser fisevideo på YouTube? Endret 12. februar av Tussi 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar :utakt skrev (4 minutter siden): Haha, den var fin 😆 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Noen som kan anbefale noen fine ringelyder for Iphone i samme kategori ? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 18:00 Forfatter Del Skrevet mandag kl 18:00 Nå slapp jeg 5 fiser etter hverandre 😊 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 18:02 Del Skrevet mandag kl 18:02 (endret) Maskinfører skrev (19 minutter siden): Nå slapp jeg 5 fiser etter hverandre 😊 😆 det gjorde jeg i kirka igår 😅 Haha, husker det var et kvinnfolk inne på KG som var så pissed på dette at jeg prompa "i kirken, overalt" 😆 Endret mandag kl 18:20 av Tussi 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 18:20 Forfatter Del Skrevet mandag kl 18:20 Tussi skrev (16 minutter siden): 😆 det gjorde jeg i kirka igår 😅 Haha, husker det var et kvinnfolk inne på KG som var så pisses på dette at jeg propaganda "i kirken, overalt" 😆 Det var ikke verst 😊 også i kirken 😊 hehe 😊 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå