MaskinfĂžrer Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Tussi skrev (2 timer siden): Men det hadde vĂŠrt gĂžy! Ja hadde det đ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar (endret) Haha, var hjemme i nyttĂ„rshelgen hos mine foreldre. MĂ„tte fise, sĂ„ jeg reiste meg opp, feis hĂžyt og satte meg ned igjen med min far og noen tantunger der . Fikk klar beskjed om at det der burde ikke skje igjen đ€Łđ Endret 6. januar av Tussi 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Tussi skrev (17 timer siden): Haha, var hjemme i nyttĂ„rshelgen hos mine foreldre. MĂ„tte fise, sĂ„ jeg reiste meg opp, feis hĂžyt og satte meg ned igjen med min far og noen tantunger der . Fikk klar beskjed om at det der burde ikke skje igjen đ€Łđ Litt fysisk bevegelse og fordĂžyelsen setter i gang. Ikke merkelig at treningssentere bĂžr ha god ventilasjon og hĂžy bakgrunnsmusikk 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Vokteren skrev (34 minutter siden): Litt fysisk bevegelse og fordÞyelsen setter i gang. Ikke merkelig at treningssentere bÞr ha god ventilasjon og hÞy bakgrunnsmusikk Ja, nÄr jeg er pÄ PT-time sÄ bÞyer jeg mye pÄ lÄr, hofte og rompe. Jeg mÄ sÄnn fise av det! 1 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar I helgene liker jeg Ă„ stĂ„ opp tidlig. Da kan jeg sitte alene med kaffen, brĂždskiva og Ipaden ved kjĂžkkenbordet. Spise og fise uten begrensinger og uten at noen bryr seg. Det er kvalitetstid og skikkelig befriendeâŠ.. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Vokteren skrev (PĂ„ 8.1.2025 den 8.49): I helgene liker jeg Ă„ stĂ„ opp tidlig. Da kan jeg sitte alene med kaffen, brĂždskiva og Ipaden ved kjĂžkkenbordet. Spise og fise uten begrensinger og uten at noen bryr seg. Det er kvalitetstid og skikkelig befriendeâŠ.. Jeg fiser like gjerne i senga, da kan jeg lĂžfte godt pĂ„ rompa fĂžr jeg slepper den. Tror forĂžvrig man skal vĂŠre forsiktig med fisen i LA for tiden... 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Tussi skrev (Akkurat nĂ„):  Tror forĂžvrig man skal vĂŠre forsiktig med fisen i LA for tiden... En «rakett i rompa» hadde kanskje fĂ„tt opp farten i evakueringen đ 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Vokteren skrev (3 minutter siden): En «rakett i rompa» hadde kanskje fĂ„tt opp farten i evakueringen đ đ 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Tussi skrev (51 minutter siden): Jeg fiser like gjerne i senga, da kan jeg lĂžfte godt pĂ„ rompa fĂžr jeg slepper den. Er generelt forsiktig med Ă„ trykke under dyna. Har dĂ„rlige erfaringerâŠâŠ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Er selv veldig barnslig nĂ„r det kommer til fising. Har jeg med lĂŠrlinger eller utplasseringer, sĂ„ kan jeg knipe igjen,helt til vi er tilbake i bilen og der lĂ„ser jeg alle dĂžrene og fyller bilen med gass. SĂ„ humrer jeg litt nĂ„r de sier, "det kunne du gjort fĂžr du gikk inn i bilen". Er vel det de kaller ondsinnet fising đ€Ł Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Slettet-l4Gadwj skrev (20 timer siden): Er selv veldig barnslig nĂ„r det kommer til fising. Har jeg med lĂŠrlinger eller utplasseringer, sĂ„ kan jeg knipe igjen,helt til vi er tilbake i bilen og der lĂ„ser jeg alle dĂžrene og fyller bilen med gass. SĂ„ humrer jeg litt nĂ„r de sier, "det kunne du gjort fĂžr du gikk inn i bilen". Er vel det de kaller ondsinnet fising đ€Ł Haha, det er noe jeg kan finne pĂ„ i heisen pĂ„ jobb med elevđ€Ł Idag feis jeg i senga, lĂžfta dyna over katten og hun lĂžp fortere enn noengang đ det var veldig stygt gjort.. 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Tussi skrev (3 timer siden): Haha, det er noe jeg kan finne pĂ„ i heisen pĂ„ jobb med elevđ€Ł Idag feis jeg i senga, lĂžfta dyna over katten og hun lĂžp fortere enn noengang đ det var veldig stygt gjort.. Jeg vil heller si «drita stygt» gjortâŠ.đ€Ł 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar 3 minutes ago, Vokteren said: Jeg vil heller si «drita stygt» gjortâŠ.đ€Ł Hahaha. Katter kan alltid ta hevn Katt med dĂ„rlig mage. Dette er en fantastisk herlig barnslig trĂ„d. SeriĂžst ikke undervurdere en sint kattefis đ€Ł Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Slettet-l4Gadwj skrev (1 minutt siden): Hahaha. Katter kan alltid ta hevn Katt med dĂ„rlig mage. Dette er en fantastisk herlig barnslig trĂ„d. SeriĂžst ikke undervurdere en sint kattefis đ€Ł Haha, katten min reagerte pĂ„ den đ 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Tussi skrev (2 timer siden): Haha, katten min reagerte pĂ„ den đ MĂ„tte slutte Ă„ ha bikkja i senga da jeg stadig vĂ„knet av bĂ„de ulyd og stank. NĂ„ ligger han i hundesenga pĂ„ gangen, rett under avtrekket. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Vokteren skrev (8 minutter siden): MÄtte slutte Ä ha bikkja i senga da jeg stadig vÄknet av bÄde ulyd og stank. NÄ ligger han i hundesenga pÄ gangen, rett under avtrekket. Stakkars, ble han ikke lei seg? 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Tussi skrev (9 timer siden): Stakkars, ble han ikke lei seg? Hundeeier er flokkleder og bestemmer. NÄ kan vi ligge i hver vÄr seng og prompe uten Ä forsure livet til hverandre, dvs vinn-vinn 2 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar PĂ„ en av mine mange rusleturer mĂžtte jeg forleden en ung mor og hennes mindreĂ„rige sĂžnn. Jeg snakker gjerne med barn og unge og helt uoppfordret kom 3-Ă„ringen med en avslĂžring; «mamma pompa». Moren rĂždmet langt over kledelig nivĂ„, mens jeg lo hele veien hjemâŠ. 3 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Den risen lukta ikke godt đ 1 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Var nylig i barnebursdag hvor det ble servert pĂžlser. Halvtomme ketchupflasker som gir lyd, er alltid like morsomtâŠ.. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ