Vokteren Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Tussi skrev (På 7.5.2024 den 17.29): Haha, det er forresten regnet som sunt å kjenne lukten av andres fis https://www.thesun.co.uk/fabulous/4779755/could-sniffing-your-partners-farts-be-good-for-you-research-finds-the-smell-of-flatulence-could-ward-off-disease/ Fungerer promping som sjekketriks hos de skeive ? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Vokteren skrev (13 minutter siden): Fungerer promping som sjekketriks hos de skeive ? Nå er jeg aseksuell, så er ikke så mye på dating 😅 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 En lett dose barnslig julehumor Mr Farts - We Wish You A Smelly Christmas 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Noen aktiviteter her da? 😁 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Fikk denne tilsendt så må nesten dele i denne tråden, The Campfire - Blazing Saddles . Har en gang delt lunsjrom med en sånn gjeng. Var så intents noen ganger at jeg lurte på om de hadde spart seg hele dagen 🤣 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Alfred_A skrev (3 timer siden): Fikk denne tilsendt så må nesten dele i denne tråden, The Campfire - Blazing Saddles . Har en gang delt lunsjrom med en sånn gjeng. Var så intents noen ganger at jeg lurte på om de hadde spart seg hele dagen 🤣 Haha. Kjenner lukta gjennom mobilen 😆 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Igår var jeg hos noen og feiret jul. En unge feis ved siden av faren, og han ble sur. Det han ikke visste var at jeg hadde småfeset smyger ved siden av han hele kvelden 😅🤣😇 1 3 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar 7 hours ago, Maskinfører said: @Tussi Nesten ringetone på jobbtelefon den der 🤣 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Alfred_A skrev (2 timer siden): Nesten ringetone på jobbtelefon den der 🤣 Ja er det 😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (10 timer siden): @Tussi Alfred_A skrev (2 timer siden): Nesten ringetone på jobbtelefon den der 🤣 Hvis jeg gjør det får jeg kjeft av sjefen, 100% sikkert 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Tussi skrev (35 minutter siden): Hvis jeg gjør det får jeg kjeft av sjefen, 100% sikkert Gjør du det ? ☹️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (24 minutter siden): Gjør du det ? ☹️ Ihvertfall av nestemann som har telefonen 🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Tussi skrev (1 time siden): Ihvertfall av nestemann som har telefonen 🤣 Ja riktig det 🤣 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja riktig det 🤣 Men det hadde vært gøy! 2 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Hitler's Fart of Doom og nå skal rett være rett, Hitler hadde kjennskap til gass. Ja vi er herlig barnslig 🤣 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Alfred_A skrev (7 minutter siden): Ja vi er herlig barnslig 🤣 Foreløpig lov til det, oppdager politikere denne tråden så blir det metan avgift også her..^^ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Jarmo skrev (Akkurat nå): Foreløpig lov til det, oppdager politikere denne tråden så blir det metan avgift også her..^^ 🤣 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Og der ble det faen med metanavgift på Internetten 🤣 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Alfred_A skrev (19 minutter siden): Og der ble det faen med metanavgift på Internetten 🤣 Ja, kommer EU og tar dere.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå