Tussi Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det var ikke verst 😊 også i kirken 😊 hehe 😊 Jeg er kjent som ganske frittalende 😅😅😅😅 rompa mi liker å være med i samtalen 🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Tussi skrev (7 minutter siden): Jeg er kjent som ganske frittalende 😅😅😅😅 rompa mi liker å være med i samtalen 🤣 Ja det er ei hehe 😅😅😅😅 ja det gjør den 🤣 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm. https://www.nrk.no/stor-oslo/fart-walks-for-bedre-fordoyelse-trender-pa-tiktok-1.17284057 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar Nå slapp jeg 6 fiser etter hverandre 😊 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Jarmo skrev (12 timer siden): Bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm. https://www.nrk.no/stor-oslo/fart-walks-for-bedre-fordoyelse-trender-pa-tiktok-1.17284057 Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått.en halvtime ekstra lunsjpause på jobb for det der 😅 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar High Altitude Flatus Expulsion. Litt faglig informasjon til massene. https://www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2025/02/25/196069354/derfor-ma-du-prompe-pa-flyet 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Jarmo skrev (2 minutter siden): High Altitude Flatus Expulsion. Litt faglig informasjon til massene. https://www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2025/02/25/196069354/derfor-ma-du-prompe-pa-flyet Jeg fiser alltid på flyet... må være kjipt for pilotene i cockpit når de fiser.... 1 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (På 17.2.2025 den 19.23): Jeg er kjent som ganske frittalende 😅😅😅😅 rompa mi liker å være med i samtalen 🤣 Ræva mi bruker å le med hvis humoren er på et ekstra kleint nivå…… 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Vokteren skrev (1 minutt siden): Ræva mi bruker å le med hvis humoren er på et ekstra kleint nivå…… 😅 nå lo jeg 😅 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars @Tussi hundene spiste pølser og ligger i Sofan og fiser 🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐶🐶🐶🐕🐕🐕 😀 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (19 minutter siden): @Tussi hundene spiste pølser og ligger i Sofan og fiser 🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐶🐶🐶🐕🐕🐕 😀 🤣🤢🤭 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Vokteren skrev (51 minutter siden): 🤣🤢🤭 🤣🤢🤮 Sånn lukter grusomt hundefis 1 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): 🤣🤢🤮 Sånn lukter grusomt hundefis Ja, et par lydløse killere her og.. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 19:34 Forfatter Del Skrevet søndag kl 19:34 Jarmo skrev (2 timer siden): Ja, et par lydløse killere her og.. Ja det er det 😀 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 20:20 Del Skrevet søndag kl 20:20 Maskinfører skrev (4 timer siden): @Tussi hundene spiste pølser og ligger i Sofan og fiser 🐕🦺🐕🦺🐕🦺🐶🐶🐶🐕🐕🐕 😀 Haha, hundefis er noe av det absolutt verste 😆 En pasient gikk i korridoren og feis idag, jeg lo, og hun bare kikka rart på meg 😅 godt jeg jobber på demensavdeling så hun ikke husker det imorgen 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 00:17 Forfatter Del Skrevet mandag kl 00:17 Tussi skrev (3 timer siden): Haha, hundefis er noe av det absolutt verste 😆 En pasient gikk i korridoren og feis idag, jeg lo, og hun bare kikka rart på meg 😅 godt jeg jobber på demensavdeling så hun ikke husker det imorgen 😆 Ja den er ille husker gamle hunden min gikk rundt og feis så kikka hu rundt seg og lurte på hva lukta var 🤣 ja hehe hu var vel kanskje dement da ? Huska ikke kjente ikke fisen ? Ja hehe 😀🤣 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet mandag kl 05:48 Del Skrevet mandag kl 05:48 Tussi skrev (9 timer siden): Haha, hundefis er noe av det absolutt verste 😆 En pasient gikk i korridoren og feis idag, jeg lo, og hun bare kikka rart på meg 😅 godt jeg jobber på demensavdeling så hun ikke husker det imorgen 😆 Mine bekjente innen eldreomsorgen kan fortelle mange pussige og artige historier innen «fagfeltet». Der skal man hverken være fintfølende eller sensitiv. Neseklype eller vernemaske burde vært standardutstyr på flere avdelinger.. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 10:08 Del Skrevet mandag kl 10:08 Vokteren skrev (4 timer siden): Mine bekjente innen eldreomsorgen kan fortelle mange pussige og artige historier innen «fagfeltet». Der skal man hverken være fintfølende eller sensitiv. Neseklype eller vernemaske burde vært standardutstyr på flere avdelinger.. Hehe, ja det er MYE rart som kommer inn I nesa der 😆 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 23:21 Del Skrevet tirsdag kl 23:21 (endret) Har ikke fese så mye som her om dagen kollig smerter i magen grunn COLA 😵💫😵💫😵💫😵💫 Endret tirsdag kl 23:22 av MR SPEED 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå