Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember (endret) @Tussi https://forum.kvinneguiden.no/topic/1811774-hvorfor-syns-voksne-mennesker-at-promp-morsomt/ Endret 8. desember av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ikke rart du er singel 🤢 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember On 12/1/2024 at 3:55 PM, Tussi said: I heisen på hotellet henger et klistremerke, forbudt å fise i heisen, 12 euro i bot. Jeg feis i heisen, måtte jo det Det der var jo en invitasjon til sivil ulydighet 🤣 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (3 timer siden): Ikke rart du er singel 🤢 Det var en som skrev at de venta på.du skulle komme inn og si noe ekkelt. Så trist.....ja til promp! 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Alfred_A skrev (4 minutter siden): Det der var jo en invitasjon til sivil ulydighet 🤣 Haha,.det var det 😅 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Alfred_A skrev (5 timer siden): Det der var jo en invitasjon til sivil ulydighet 🤣 Kanskje flagg og faner blir erstattet med promping i neste 1.mai-tog eller ved andre punktmarkeringer ? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Tussi skrev (7 timer siden): Det var en som skrev at de venta på.du skulle komme inn og si noe ekkelt. Så trist.....ja til promp! Du har vært inne og sett ja 😀 hehe ja det er trist 😀☹️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Hadde en ordentlig fis idag, katten snudde seg og kikka på meg 😅 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember 98A4F7B9-9B4D-4799-BE92-E327AFB4A5F5.mp4 1 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember OMyre skrev (7 minutter siden): 98A4F7B9-9B4D-4799-BE92-E327AFB4A5F5.mp4 7.68 MB · 0 Nedlastninger Haha, jeg elsker Jack Vale 🤣😅 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Har nylig begynt å spise surdeigsbrød og har merket en markant økning i gassproduksjonen. Europa trenger enda mer gass og har derfor vurdert å søke jobb i Equinor. Noen med tilsvarende erfaringer ? 1 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Er man flink, ikke gjør det gratis 😉 $200000 er en grei sum for fis. https://www.rollingstone.com/culture/culture-features/fart-jar-tiktok-stephanie-matto-interview-1280395/ 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Satt med min yngste niese på fanget og så på barne-tv her om dagen. Hun er i den verste tiss-bæsj-prompalderen og slapp en liten fjert før hun deretter lo seg krokete. Jeg så mitt snitt til å svare umiddelbart med en solid brakare med stort innhold av H2S. Ansiktsfargen hennes endret seg radikalt og latteren gikk over til gråt. Har jeg gjort mitt livs bommert ? Hvordan skal jeg rette opp i dette ? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Vokteren skrev (28 minutter siden): Satt med min yngste niese på fanget og så på barne-tv her om dagen. Hun er i den verste tiss-bæsj-prompalderen og slapp en liten fjert før hun deretter lo seg krokete. Jeg så mitt snitt til å svare umiddelbart med en solid brakare med stort innhold av H2S. Ansiktsfargen hennes endret seg radikalt og latteren gikk over til gråt. Har jeg gjort mitt livs bommert ? Hvordan skal jeg rette opp i dette ? 🤣🤣🤣 jeg tror kanskje du har kurert prompehumoren hennes for godt 🤣 2 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Best of Farting Preacher er jo en av Internettets store vinnere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå