Tussi Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Maskinfører skrev (7 timer siden): Å fise er Gøy @Tussi 😀😀 Ja det er det 😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. oktober Forfatter Del Skrevet 30. oktober Tussi skrev (1 time siden): Ja det er det 😁 Ja 😁 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) Danskebåten igår, feis i parfymeriet, gjett hvilken lukt man kunne kjenne Oh, og, vi var inne på et osteri i Danmark, dæven, det lukta verre enn fisen min! Endret 8. november av Tussi 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Bikkja lå på fanget mitt her om kvelden. En liten smygare fra meg fikk henne til å kikke forskrekket på meg. En litt større myggjager 5 minutter senere og hun hoppet sporenstreks ned på gulvet og over i hundesengen ved døren. Har aldri sett et mer fornærmet blikk fra den kanten…. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Vokteren skrev (3 minutter siden): Bikkja lå på fanget mitt her om kvelden. En liten smygare fra meg fikk henne til å kikke forskrekket på meg. En litt større myggjager 5 minutter senere og hun hoppet sporenstreks ned på gulvet og over i hundesengen ved døren. Har aldri sett et mer fornærmet blikk fra den kanten…. Åssen reagerer hun på egne fiser da? 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Tussi skrev (1 minutt siden): Åssen reagerer hun på egne fiser da? Som andre har nevnt i tråden; en sjokkert kikk etterfulgt av forbauset snusing i akterspeilet. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Vokteren skrev (3 minutter siden): Som andre har nevnt i tråden; en sjokkert kikk etterfulgt av forbauset snusing i akterspeilet. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Tussi skrev (På 8.11.2024 den 3:51 PM): Danskebåten igår, feis i parfymeriet, gjett hvilken lukt man kunne kjenne Oh, og, vi var inne på et osteri i Danmark, dæven, det lukta verre enn fisen min! Ja lukter fælt på ostebutikker @Tussi ☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja lukter fælt på ostebutikker @Tussi ☹️☹️ Hun ene jeg var på tur med er drittlei av fis, men hun sa at der inne kunne jeg slippe meg fri, en ville ikke kjenne det likevel 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Tussi skrev (Akkurat nå): Hun ene jeg var på tur med er drittlei av fis, men hun sa at der inne kunne jeg slippe meg fri, en ville ikke kjenne det likevel Hehe artig 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Duriello skrev (På 18.4.2024 den 1:39 PM): Jeg fiser aldri, er dette normalt? Det er veldig unormalt, men mulig. Jeg vet en som sluttet å fise helt da han la om til et ekstremt kosthold (bokstavelig talt null karbohydrater). Han har vært av og på denne dietten et par ganger i forbindelse med helseutfordringer og opplevde den samme totale stoppen i fising da han la om begge gangene. Ingen tvil om at dette kostholdet påvirker fisingen. I motsatt ende vet vi f.eks at erter og bønner øker gassproduksjonen. 1 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Jarmo skrev (På 5.9.2024 den 7:10 PM): Forsiktig nå, tråden kan bli stengt siden dere slipper ut for mye metan.. Vi har kommet til geiter nå, neste gang kan det bli vanlige folks tur.. https://www.nrk.no/innlandet/unikt-forskingsprosjekt-pa-metanutslepp-fra-geit-i-nord-osterdalen-1.17028032 Her åpner det seg muligheter .. for eksport til Tyskland. Må bare legge inn rør fra sofaputene.. 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Simen1 skrev (2 minutter siden): Her åpner det seg muligheter .. for eksport til Tyskland. Må bare legge inn rør fra sofaputene.. Velkommen til fisetråden 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Tussi skrev (6 timer siden): Hun ene jeg var på tur med er drittlei av fis, men hun sa at der inne kunne jeg slippe meg fri, en ville ikke kjenne det likevel Ostebutikker eller parfymerier er to sider av samme sak. Begge velegnet til å skjule plutselig ubehagelige kroppslukter. Før i tiden var det normalt å slippe trykket da vi passerte Moss…. Endret 11. november av Vokteren 1 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Mosselukta var virkelig fæl: https://www.dagsavisen.no/moss/nyheter/2022/04/12/ti-ar-siden-norges-mest-beryktede-lukt-forsvant/ Faktisk så ille at vittige mossinger døpte om den lokale strandpromenaden til strandprompenaden. Bedriftseierne syntes at det luktet penger, men sannheten var at det stinket som en utedass hvor brukerne hadde spist råtten kål. Hadde de en fisefetish mon tro ? 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Noen som har erfart at fiselukten blir mindre sjenerende med økende alder ? Hvis fruen og jeg sitter ved siden av hverandre i sofaen og fiser, er det ingen som lenger merker lukta. Det samme skjer hvis jeg fiser i kontorlandskapet på jobben.🤭🤭 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Vokteren skrev (På 12.11.2024 den 9:31 AM): Noen som har erfart at fiselukten blir mindre sjenerende med økende alder ? Hvis fruen og jeg sitter ved siden av hverandre i sofaen og fiser, er det ingen som lenger merker lukta. Det samme skjer hvis jeg fiser i kontorlandskapet på jobben.🤭🤭 For min egen luktesans er det sikkert ikke noe i veien med….. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. november Forfatter Del Skrevet 14. november Var alltid artig når pappa hadde lagd og spist ertesuppe @Tussi 😀😀😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Maskinfører skrev (4 timer siden): Var alltid artig når pappa hadde lagd og spist ertesuppe @Tussi 😀😀😀 Da hadde dere det moro sammen ja 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Tussi skrev (10 minutter siden): Da hadde dere det moro sammen ja 😆 Ja vi hadde det spiste grønnsakssuppe jeg da 😀😀 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå