Alfred_A Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Dra en "vĂŠrt du skrĂŠmt?". 1 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Tussi skrev (1 time siden): Haha, tenker den passasjeren hadde litt Ă„ snakke om nĂ„r han kom hjem BĂ„de lukt og lyd satt nok igjen i sansene timen eller to etterpĂ„..đ 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september (endret) Forsiktig nÄ, trÄden kan bli stengt siden dere slipper ut for mye metan.. Vi har kommet til geiter nÄ, neste gang kan det bli vanlige folks tur.. https://www.nrk.no/innlandet/unikt-forskingsprosjekt-pa-metanutslepp-fra-geit-i-nord-osterdalen-1.17028032 Endret 5. september av Jarmo 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Jarmo skrev (PÄ 5.9.2024 den 7:10 PM): Forsiktig nÄ, trÄden kan bli stengt siden dere slipper ut for mye metan.. Vi har kommet til geiter nÄ, neste gang kan det bli vanlige folks tur.. https://www.nrk.no/innlandet/unikt-forskingsprosjekt-pa-metanutslepp-fra-geit-i-nord-osterdalen-1.17028032 De kommer til Ä pÄlegge oss med ibs en kontrollert diett.... 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september SÄ, nÄr dere vet at dere fiser masse av en type mat, unngÄr dere det da? Eller tenker dere at dette blir moro for de rundt? 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 14. september Rapporter Del Skrevet 14. september IgÄr satte jeg meg pÄ bussen, feis en smyger, og lukta kom pÄ under 2 sekunder, skikkelig rÊva ekkel fis. Det var litt morsomt 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september 0_DCBADAD7-7143-4321-98EB-448770304AB1.mp4 Â Â 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober OMyre skrev (PÄ 25.9.2024 den 11:06 AM):  0_DCBADAD7-7143-4321-98EB-448770304AB1.mp4 1.05 MB · 0 Nedlastninger  Haha, godt det er et lukket system det der 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober SÄ, jeg er Will Smith https://www.vg.no/rampelys/i/rPdJoa/men-in-black-regissoer-maatte-evakuere-filmsettet-paa-grunn-av-will-smiths-promp  2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 11. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober Slipper du en fis ligger du dĂ„rlig Ann Tuss eller hva sier du ?  @Tussi ? đ»đ»đ»đ»đ„°đ„°đ„°đ„°â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. oktober Rapporter Del Skrevet 11. oktober MaskinfĂžrer skrev (5 timer siden): Slipper du en fis ligger du dĂ„rlig Ann Tuss eller hva sier du ?  @Tussi ? đ»đ»đ»đ»đ„°đ„°đ„°đ„°â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž Jeg husker jeg lĂ„ med rompa mot en katt, sĂ„ feis jeg, og katten slo meg i rĂŠva 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 11. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober Tussi skrev (18 minutter siden): Jeg husker jeg lĂ„ med rompa mot en katt, sĂ„ feis jeg, og katten slo meg i rĂŠva Hehe opplevd det samme đđ 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 19. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober NĂ„ feis jeg 5 ganger đ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. oktober Rapporter Del Skrevet 19. oktober MaskinfĂžrer skrev (2 minutter siden): NĂ„ feis jeg 5 ganger đ Skulle Ăžnske jeg var der, meste gang kan du ta dem opp og poste i trĂ„den đ 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 19. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (17 minutter siden): Skulle Ăžnske jeg var der, meste gang kan du ta dem opp og poste i trĂ„den đ Ja du skulle nok det đ ja skal ta de opp đ 2 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 27. oktober Rapporter Del Skrevet 27. oktober 0_09E9391E-41EF-4745-B15C-86635E73CDE8.mp4 Â Â 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet mandag kl 23:47 Forfatter Rapporter Del Skrevet mandag kl 23:47 (endret) NĂ„ har jeg fist kjempemasse @Tussi pizza hvor jeg la pĂ„ ekstra ost er Ă„rsaken  đ Endret mandag kl 23:48 av MaskinfĂžrer 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet tirsdag kl 08:39 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 08:39 MaskinfĂžrer skrev (8 timer siden): NĂ„ har jeg fist kjempemasse @Tussi pizza hvor jeg la pĂ„ ekstra ost er Ă„rsaken  đ Haha, deilig đ 2 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet onsdag kl 00:30 Forfatter Rapporter Del Skrevet onsdag kl 00:30 Tussi skrev (15 timer siden): Haha, deilig đ Ja đ 1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet onsdag kl 01:23 Forfatter Rapporter Del Skrevet onsdag kl 01:23 Ă fise er GĂžy @Tussi đđ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ