OMyre Skrevet 24. mai Rapporter Del Skrevet 24. mai 0_900D60AD-1120-4585-9E3A-5E799537DD63.mp4 0_BD482BE9-EE94-4371-9E0B-65FD7506AF62.mp4 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Tussi skrev (På 7.5.2024 den 5:29 PM): Haha, det er forresten regnet som sunt å kjenne lukten av andres fis https://www.thesun.co.uk/fabulous/4779755/could-sniffing-your-partners-farts-be-good-for-you-research-finds-the-smell-of-flatulence-could-ward-off-disease/ I min første bolig var gjestetoalettet i nærheten av stuen. Lydisolasjonen var heller ikke av nyeste dato. Dette forårsaket diverse morsomme og (for noen) pinlige episoder når vi hadde gjester på besøk. Høylytte kroppslyder fra naborommet når man spiser et velsmakende, høytidelig og delikat måltid, er ingen god kombinasjon… Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 26. mai Rapporter Del Skrevet 26. mai Er bærfis OT ? https://snl.no/bærtege Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Feis i butikken i går og han ene i selvbetjeningskassen ved siden av ble forbanna 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (På 11.6.2024 den 7:01 AM): Feis i butikken i går og han ene i selvbetjeningskassen ved siden av ble forbanna 😅 har du vært i noen av fisegruppene på Facebook? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Forresten, jeg hadde tussi, kattungen mellom beina.mens jeg hadde shorts på. Jeg feis, og så begynte hun å snuse. Etterhvert stakk hun snuten inn i shortsen min og snuste 😆 Neste gang jeg feis så stakk hun 🤔😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Tussi skrev (29 minutter siden): 😅 har du vært i noen av fisegruppene på Facebook? Nei er ikke på Facebook lengre 😉 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Tussi skrev (26 minutter siden): Forresten, jeg hadde tussi, kattungen mellom beina.mens jeg hadde shorts på. Jeg feis, og så begynte hun å snuse. Etterhvert stakk hun snuten inn i shortsen min og snuste 😆 Neste gang jeg feis så stakk hun 🤔😅 Hehe jeg syns du skulle beholde Tussi @Tussi siden dere er like den veien 😉😻😻🐈⬛🐈⬛😸😸 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (11 minutter siden): Hehe jeg syns du skulle beholde Tussi @Tussi siden dere er like den veien 😉😻😻🐈⬛🐈⬛😸😸 Ja. Hun er skjønn, men jeg kan.ikke, desverre, jeg må være fosterhjem her jeg bor... her er hun 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Tussi skrev (1 minutt siden): Ja. Hun er skjønn, men jeg kan.ikke, desverre, jeg må være fosterhjem her jeg bor... her er hun Ja Tussi er søt 😻😻 så trist du ikke kan beholde henne ☹️☹️❤️❤️😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Tussi skrev (12 minutter siden): Ja. Hun er skjønn, men jeg kan.ikke, desverre, jeg må være fosterhjem her jeg bor... her er hun Sååååååå søøøøt 😻🥰 og oppmerksom 🥰 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Hun kommer til å like fis 😁 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Tussi skrev (Akkurat nå): Hun kommer til å like fis 😁 Det gjør hun derfor burde hun bo her 😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det gjør hun derfor burde hun bo her 😻😻 😁😆😁😆 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli Nå slapp jeg en braker og Tuss flytta seg 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli Tussi skrev (På 15.6.2024 den 9:26 PM): 😁😆😁😆 😻😻😉😉😀😀🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Maskinfører skrev (3 timer siden): 😻😻😉😉😀😀🤗🤗 Jeg prompa på jobb her om dagen 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli Tussi skrev (8 timer siden): Jeg prompa på jobb her om dagen 😆 Du gjorde det ja hehe 😀 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli (endret) Endret 5. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå