Tussi Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai (endret) Inspector skrev (PĂ„ 5.5.2024 den 21.22): Husker en gang i min ungdom med ny kjĂŠreste og telttur i den norske fjellheimen med nyinnkjĂžpt «twin-sovepose» Etter god mat, drikke og en romantisk «hyrdestund», tok vi kvelden. Gassmaske var ikke en del av turutstyret og iflg kjĂŠresten feis jeg sĂ„ jĂŠvlig surt i sĂžvne at hun ble tvunget til Ă„ evakuere fra felles sovepose og fjelltelt. Problemet ute var truende mĂžrke, vind, regn og muligens elg. Valget mellom pest eller kolera var lett og hun returnerte derfor inn i teltet etter kort tid. Dette var en fin mĂ„te Ă„ bli kjent pĂ„âŠâŠ Haha, det er forresten regnet som sunt Ă„ kjenne lukten av andres fis https://www.thesun.co.uk/fabulous/4779755/could-sniffing-your-partners-farts-be-good-for-you-research-finds-the-smell-of-flatulence-could-ward-off-disease/  Endret 7. mai av Tussi 1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai Historien dateres til begynnelsen av 2000-tallet og jeg som andre mĂ„tte vĂŠre med pĂ„ skoleleir og turen gikk til FagerhĂžy Fjellskole og pĂ„ den eiendommen hadde vi en iglo og jeg var nok litt tykkere enn jeg er idag (var nok det) til middagen fikk vi servert fiskepannetter og sviskekompost til dessert fiskepannetter ble vel litt i beste laget derpĂ„ var det tid for Ă„ besĂžke igloen lĂŠreren gikk fĂžrst inn sammen med 2 andre elever etter ca 20 minutter sier lĂŠreren at det er nok og vi bĂžr gĂ„ ut jeg fĂ„r beskjed om Ă„ krabbe ut fĂžrst pĂ„ vei ut blir jeg sittende fast med overkroppen pĂ„ utsiden og bakparten pĂ„ innsiden med 3 personer bak meg og mens jeg prĂžvde og komme meg ut sĂ„ slapp jeg noen fjerner og kjente at noen banket/hamret pĂ„ rumpa mi og det mĂ„ ha luktet mĂžrkt var det sikkert i igloen ogsĂ„Â Â det ble mange bemerkninger og mange husker det sikkert etter 20 Ă„r hadde vĂŠrt artig om en av de der inne kom med ideen om en fyrstikk đ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai MaskinfĂžrer skrev (3 minutter siden): Historien dateres til begynnelsen av 2000-tallet og jeg som andre mĂ„tte vĂŠre med pĂ„ skoleleir og turen gikk til FagerhĂžy Fjellskole og pĂ„ den eiendommen hadde vi en iglo og jeg var nok litt tykkere enn jeg er idag (var nok det) til middagen fikk vi servert fiskepannetter og sviskekompost til dessert fiskepannetter ble vel litt i beste laget derpĂ„ var det tid for Ă„ besĂžke igloen lĂŠreren gikk fĂžrst inn sammen med 2 andre elever etter ca 20 minutter sier lĂŠreren at det er nok og vi bĂžr gĂ„ ut jeg fĂ„r beskjed om Ă„ krabbe ut fĂžrst pĂ„ vei ut blir jeg sittende fast med overkroppen pĂ„ utsiden og bakparten pĂ„ innsiden med 3 personer bak meg og mens jeg prĂžvde og komme meg ut sĂ„ slapp jeg noen fjerner og kjente at noen banket/hamret pĂ„ rumpa mi og det mĂ„ ha luktet mĂžrkt var det sikkert i igloen ogsĂ„Â Â det ble mange bemerkninger og mange husker det sikkert etter 20 Ă„r hadde vĂŠrt artig om en av de der inne kom med ideen om en fyrstikk đ Hahahaha, fantastisk!   1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai Tussi skrev (27 minutter siden): Hahahaha, fantastisk!   Ja đđđđ 1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai Ja den fisen jeg slapp i SĂžlvreven nĂ„ skulle @Tussi ha kjent đđ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai MaskinfĂžrer skrev (Akkurat nĂ„): Ja den fisen jeg slapp i SĂžlvreven nĂ„ skulle @Tussi ha kjent đđ SĂžlvreven? Var det rompa di som var svovelpredikanten nĂ„?  1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai Tussi skrev (5 minutter siden): SĂžlvreven? Var det rompa di som var svovelpredikanten nĂ„?  SĂžlvreven er Pickupen min đ ja det var det đđ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai MaskinfĂžrer skrev (1 minutt siden): SĂžlvreven er Pickupen min đ ja det var det đđ Kan tenke meg sĂžlvreven er godt fist ut  1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai Tussi skrev (Akkurat nĂ„): Kan tenke meg sĂžlvreven er godt fist ut  Ja den er det đ đ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai (endret) Min aldrende mor var ikke «skuddredd». PĂ„ hennes daglige gĂ„turer var hĂžylytt fjerting helt vanlig, uavhengig om det var inne i prĂžverommet eller pĂ„ bussen. Av og til resulterte det i noe mer enn bare luft. Pinlig for ledsagere, men en «menneskerett» hun hadde fĂ„tt godkjent av fastlegen sinâŠ.. Endret 8. mai av Inspector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Tussi skrev (13 timer siden): Kan tenke meg sÞlvreven er godt fist ut  Passasjerer i biler hovedsaklig kjÞrt av eieren alene, kan ikke vÊre fintfÞlende for odÞrer. Utstrakt bruk av Wunderbaum burde fÄ alarmklokkene til Ä kime og fÄ passasjerene til Ä holde pusten. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Inspector skrev (6 timer siden): Passasjerer i biler hovedsaklig kjÞrt av eieren alene, kan ikke vÊre fintfÞlende for odÞrer. Utstrakt bruk av Wunderbaum burde fÄ alarmklokkene til Ä kime og fÄ passasjerene til Ä holde pusten. Det minner meg om, jeg skulle med bussen til en nÊrlliggende by for en stund tilbake. Ca 45 min tur. Og jeg mÄtte drite. I forkant av drit kommer gjerne en god del fis hvis man ikke akkurat kan drite der man er. Litt ufattelig at det ikke er toalettter pÄ disse bussene, men men. Jeg slapp to hÞrbare fiser pÄ bussen, prÞvde Ä late som ingenting og sÄ rett foran meg. Aner ikke om noen sÄ pÄ meg eller ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai (endret) Tussi skrev (1 time siden): Jeg slapp to hÞrbare fiser pÄ bussen, prÞvde Ä late som ingenting og sÄ rett foran meg. Aner ikke om noen sÄ pÄ meg eller ikke... Det gjelder Ä ikke avslÞre seg selv fordi: «Den som fisen fÞrst er var, den er fisens rette far. Og den som sagde disse ord, den er fisens rette mor» Endret 8. mai av Inspector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Tussi skrev (1 time siden): Det minner meg om, jeg skulle med bussen til en nÊrlliggende by for en stund tilbake. Ca 45 min tur. Og jeg mÄtte drite. I forkant av drit kommer gjerne en god del fis hvis man ikke akkurat kan drite der man er. Litt ufattelig at det ikke er toalettter pÄ disse bussene, men men. Jeg slapp to hÞrbare fiser pÄ bussen, prÞvde Ä late som ingenting og sÄ rett foran meg. Aner ikke om noen sÄ pÄ meg eller ikke... Har du hÞrt om svensken som spurte nordmannen etter noe voldsomt spetakkel fra sidesetet pÄ bussen: «Va det ni som fes ? og nordmannen svarte litt flau, nei det var jeg alene» Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Inspector skrev (Akkurat nÄ): Har du hÞrt om svensken som spurte nordmannen etter noe voldsomt spetakkel fra sidesetet pÄ bussen: «Va det ni som fes ? og nordmannen svarte litt flau, nei det var jeg alene» Hahaha ja ikke sant? Jeg ble forresten kasta ut av klassen en gang, av lÊreren, i 4 klasse. gjett hvorfor ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Tussi skrev (7 minutter siden): Hahaha ja ikke sant? Jeg ble forresten kasta ut av klassen en gang, av lĂŠreren, i 4 klasse. gjett hvorfor ? Minner meg om en episode i min egen studietid hvor luften i lokalet ble sĂ„ illeluktende at forelesningen mĂ„tte avbrytes for Ă„ lufte. Den store gĂ„ten ble hvem som var synderen. Alle skyldte pĂ„ alle, men jeg minnes at jeg hadde noen fordĂžyelsesproblemer pĂ„ den tidenâŠ. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Inspector skrev (1 minutt siden): Minner meg om en episode i min egen studietid hvor luften i lokalet ble sĂ„ illeluktende at forelesningen mĂ„tte avbrytes for Ă„ lufte. Den store gĂ„ten ble hvem som var synderen. Alle skyldte pĂ„ alle, men jeg minnes at jeg hadde noen fordĂžyelsesproblemer pĂ„ den tidenâŠ.     Du vet nok selv at det var deg ja  Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Tussi skrev (13 minutter siden):     Du vet nok selv at det var deg ja  Tror fortsatt at synderen var en annen. Jeg bedrev jo bare smĂ„promping blandet med en og annen vĂ„tprompâŠ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Inspector skrev (PĂ„ 24.4.2024 den 8:04 AM): Hva med luft i skjeden under/etter samleie ? Er det OT ? Det kan i hvert fall skape mange pussige, morsomme eller pinlige episoder, avhengig av hvor godt man kjenner partnerenâŠ. Hva med tĂ„fis ?.  Er det OT ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ