Tussi Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Curuion skrev (1 time siden): Haha Misha er fantastisk Haha, ja, holdt på å ramle utav sofaen, den var ikke verst 😁 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Maskinfører skrev (16 timer siden): Aner ikke har svært lite erfaring med seksualitet Gled deg til du får en impulsiv og heftig opplevelse med etterfølgende ulyder fra underetasjen. «Smaken/lukten blir ikke som baken» i det tilfellet….. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Inspector skrev (9 timer siden): Gled deg til du får en impulsiv og heftig opplevelse med etterfølgende ulyder fra underetasjen. «Smaken/lukten blir ikke som baken» i det tilfellet….. Nei den gjør vel kanskje ikke det hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Curuion skrev (På 24.4.2024 den 5:28 PM): Etter jeg søkte etter det SG1 interjuvet på YouTube kom disse opp: Haha Misha er fantastisk. Denne er også hysterisk morsom: https://www.tv2.no/video/underholdning/senkveld/mr-methane-promper-senkvelds-bursdagssang/774414/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Hvor har Sporsem & co denne tittelen fra mon tro ? https://www.norli.no/boker/humor-og-tegneserier/humor/den-som-fiser-i-heisen-ma-do Det lukter lang vei av egen erfaring fra en smekkfull heis med dårlig ventilasjon…… Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Inspector skrev (På 27.4.2024 den 4:13 PM): Denne er også hysterisk morsom: https://www.tv2.no/video/underholdning/senkveld/mr-methane-promper-senkvelds-bursdagssang/774414/ Haha, den var bra 😆 Inspector skrev (På 27.4.2024 den 4:17 PM): Hvor har Sporsem & co denne tittelen fra mon tro ? https://www.norli.no/boker/humor-og-tegneserier/humor/den-som-fiser-i-heisen-ma-do Det lukter lang vei av egen erfaring fra en smekkfull heis med dårlig ventilasjon…… Lurer på om jeg skal kjøpe den boken og ta den med på jobb 😁 er vel oftest jeg som fiser i heisen der men 😆 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Tussi skrev (8 timer siden): Haha, den var bra 😆 Lurer på om jeg skal kjøpe den boken og ta den med på jobb 😁 er vel oftest jeg som fiser i heisen der men 😆 Underbuksehumor selger fortsatt: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Inspector skrev (1 minutt siden): Underbuksehumor selger fortsatt: Særlig når den tas til inntekt mot overdrevent hygienefokus: Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Inspector skrev (2 timer siden): Underbuksehumor selger fortsatt: Den sangen der er veldig populær hos barnehagebarn Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Jeg prompa i kirken idag.... jeg delte det på en fisegruppe på fb engang at jeg feis i kirka, det var rart, det er liksom en plass der selv pro-fisere er uenig i om fising er tillatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Tussi skrev (9 minutter siden): Jeg prompa i kirken idag.... jeg delte det på en fisegruppe på fb engang at jeg feis i kirka, det var rart, det er liksom en plass der selv pro-fisere er uenig i om fising er tillatt. Var det rett etter «amen» ? (oversatt til norsk: «la det skje»). 😁 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Inspector skrev (4 minutter siden): Var det rett etter «amen» ? (oversatt til norsk: «la det skje»). 😁 Det var under bønn og lovsang 😆 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Tussi skrev (6 minutter siden): Det var under bønn og lovsang 😆 Ba du om og fikk du tilgivelse ? Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Inspector skrev (Akkurat nå): Ba du om og fikk du tilgivelse ? Jeg tenker som så at Gud skapte oss med evnen til å fise, og jeg tror Han gjorde det sånn at vi kunne ha moro med det. Men jeg feis ikke høyt da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg tenker som så at Gud skapte oss med evnen til å fise, og jeg tror Han gjorde det sånn at vi kunne ha moro med det. Men jeg feis ikke høyt da... Gudsjelov…..🤣 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg tenker som så at Gud skapte oss med evnen til å fise, og jeg tror Han gjorde det sånn at vi kunne ha moro med det. Men jeg feis ikke høyt da... De lydløse er de verste. Antar at presten ikke var svovelpredikant ? Da hadde han nok fått vann på mølla….. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai (endret) Inspector skrev (31 minutter siden): De lydløse er de verste. Antar at presten ikke var svovelpredikant ? Da hadde han nok fått vann på mølla….. Hahahaha nei, ingen svovelpredikant, men det har hendt at de som sitter rett bak meg har merket fisene mine 😆 Endret 5. mai av Tussi Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Inspector skrev (31 minutter siden): De lydløse er de verste. Antar at presten ikke var svovelpredikant ? Da hadde han nok fått vann på mølla….. Det var vel rompa mi som var svovelpredikanten 😆😁 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Trippelure skrev (På 18.4.2024 den 4:56 PM): Valpen min fiser deilige fiser dagen etter at han har fått egg til kvelds... 🤪😆🐶🥰 Ikke særlig appetittelig når bikkja kommer ruslende bort til middagsbordet, setter seg ned og fiser mens hun spør med bedende øyne om å gå tur…. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai (endret) Husker en gang i min ungdom med ny kjæreste og telttur i den norske fjellheimen med nyinnkjøpt «twin-sovepose» Etter god mat, drikke og en romantisk «hyrdestund», tok vi kvelden. Gassmaske var ikke en del av turutstyret og iflg kjæresten feis jeg så jævlig surt i søvne at hun ble tvunget til å evakuere fra felles sovepose og fjelltelt. Problemet ute var truende mørke, vind, regn og muligens elg. Valget mellom pest eller kolera var lett og hun returnerte derfor inn i teltet etter kort tid. Dette var en fin måte å bli kjent på…… Endret 5. mai av Inspector Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå