Tussi Skrevet 24. april 2024 Del Skrevet 24. april 2024 Curuion skrev (1 time siden): Haha Misha er fantastisk Haha, ja, holdt på å ramle utav sofaen, den var ikke verst 😁 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 25. april 2024 Del Skrevet 25. april 2024 Maskinfører skrev (16 timer siden): Aner ikke har svært lite erfaring med seksualitet Gled deg til du får en impulsiv og heftig opplevelse med etterfølgende ulyder fra underetasjen. «Smaken/lukten blir ikke som baken» i det tilfellet….. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april 2024 Forfatter Del Skrevet 25. april 2024 Inspector skrev (9 timer siden): Gled deg til du får en impulsiv og heftig opplevelse med etterfølgende ulyder fra underetasjen. «Smaken/lukten blir ikke som baken» i det tilfellet….. Nei den gjør vel kanskje ikke det hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Curuion skrev (På 24.4.2024 den 5:28 PM): Etter jeg søkte etter det SG1 interjuvet på YouTube kom disse opp: Haha Misha er fantastisk. Denne er også hysterisk morsom: https://www.tv2.no/video/underholdning/senkveld/mr-methane-promper-senkvelds-bursdagssang/774414/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Hvor har Sporsem & co denne tittelen fra mon tro ? https://www.norli.no/boker/humor-og-tegneserier/humor/den-som-fiser-i-heisen-ma-do Det lukter lang vei av egen erfaring fra en smekkfull heis med dårlig ventilasjon…… Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. april 2024 Del Skrevet 29. april 2024 Inspector skrev (På 27.4.2024 den 4:13 PM): Denne er også hysterisk morsom: https://www.tv2.no/video/underholdning/senkveld/mr-methane-promper-senkvelds-bursdagssang/774414/ Haha, den var bra 😆 Inspector skrev (På 27.4.2024 den 4:17 PM): Hvor har Sporsem & co denne tittelen fra mon tro ? https://www.norli.no/boker/humor-og-tegneserier/humor/den-som-fiser-i-heisen-ma-do Det lukter lang vei av egen erfaring fra en smekkfull heis med dårlig ventilasjon…… Lurer på om jeg skal kjøpe den boken og ta den med på jobb 😁 er vel oftest jeg som fiser i heisen der men 😆 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 30. april 2024 Del Skrevet 30. april 2024 Tussi skrev (8 timer siden): Haha, den var bra 😆 Lurer på om jeg skal kjøpe den boken og ta den med på jobb 😁 er vel oftest jeg som fiser i heisen der men 😆 Underbuksehumor selger fortsatt: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 30. april 2024 Del Skrevet 30. april 2024 Inspector skrev (1 minutt siden): Underbuksehumor selger fortsatt: Særlig når den tas til inntekt mot overdrevent hygienefokus: Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. april 2024 Del Skrevet 30. april 2024 Inspector skrev (2 timer siden): Underbuksehumor selger fortsatt: Den sangen der er veldig populær hos barnehagebarn Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg prompa i kirken idag.... jeg delte det på en fisegruppe på fb engang at jeg feis i kirka, det var rart, det er liksom en plass der selv pro-fisere er uenig i om fising er tillatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Tussi skrev (9 minutter siden): Jeg prompa i kirken idag.... jeg delte det på en fisegruppe på fb engang at jeg feis i kirka, det var rart, det er liksom en plass der selv pro-fisere er uenig i om fising er tillatt. Var det rett etter «amen» ? (oversatt til norsk: «la det skje»). 😁 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Inspector skrev (4 minutter siden): Var det rett etter «amen» ? (oversatt til norsk: «la det skje»). 😁 Det var under bønn og lovsang 😆 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Tussi skrev (6 minutter siden): Det var under bønn og lovsang 😆 Ba du om og fikk du tilgivelse ? Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Inspector skrev (Akkurat nå): Ba du om og fikk du tilgivelse ? Jeg tenker som så at Gud skapte oss med evnen til å fise, og jeg tror Han gjorde det sånn at vi kunne ha moro med det. Men jeg feis ikke høyt da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg tenker som så at Gud skapte oss med evnen til å fise, og jeg tror Han gjorde det sånn at vi kunne ha moro med det. Men jeg feis ikke høyt da... Gudsjelov…..🤣 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg tenker som så at Gud skapte oss med evnen til å fise, og jeg tror Han gjorde det sånn at vi kunne ha moro med det. Men jeg feis ikke høyt da... De lydløse er de verste. Antar at presten ikke var svovelpredikant ? Da hadde han nok fått vann på mølla….. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 (endret) Inspector skrev (31 minutter siden): De lydløse er de verste. Antar at presten ikke var svovelpredikant ? Da hadde han nok fått vann på mølla….. Hahahaha nei, ingen svovelpredikant, men det har hendt at de som sitter rett bak meg har merket fisene mine 😆 Endret 5. mai 2024 av Tussi Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Inspector skrev (31 minutter siden): De lydløse er de verste. Antar at presten ikke var svovelpredikant ? Da hadde han nok fått vann på mølla….. Det var vel rompa mi som var svovelpredikanten 😆😁 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 Trippelure skrev (På 18.4.2024 den 4:56 PM): Valpen min fiser deilige fiser dagen etter at han har fått egg til kvelds... 🤪😆🐶🥰 Ikke særlig appetittelig når bikkja kommer ruslende bort til middagsbordet, setter seg ned og fiser mens hun spør med bedende øyne om å gå tur…. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 5. mai 2024 Del Skrevet 5. mai 2024 (endret) Husker en gang i min ungdom med ny kjæreste og telttur i den norske fjellheimen med nyinnkjøpt «twin-sovepose» Etter god mat, drikke og en romantisk «hyrdestund», tok vi kvelden. Gassmaske var ikke en del av turutstyret og iflg kjæresten feis jeg så jævlig surt i søvne at hun ble tvunget til å evakuere fra felles sovepose og fjelltelt. Problemet ute var truende mørke, vind, regn og muligens elg. Valget mellom pest eller kolera var lett og hun returnerte derfor inn i teltet etter kort tid. Dette var en fin måte å bli kjent på…… Endret 5. mai 2024 av Inspector Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå