Maskinfører Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Her kan vi skrive om temaet 😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) Supert @Maskinfører, jeg var usikker på om jeg turde, men jeg har virkelig ønsket en slik tråd. her kan vi dele fisehistorier, fisevideoer og artige ting om fis Håper moderator lar tråden stå, da det er en stor tråd og ikke mange Endret 17. april av Tussi 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jack Vale er jo viden kjent for sine koselige fisevideoer der han bruker sånn kunstig fisemaskin, han er jo tilogmed blitt slått til og truet med søksmål 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Tussi skrev (3 minutter siden): Supert @Maskinfører, jeg var usikker på om jeg turde, men jeg har virkelig ønsket en slik tråd. her kan vi dele fisehistorier, fisevideoer og artige ting om fis Hehe du var det ja 😀 ja det kan vi 😀 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jeg husker den gangen jeg ble kasta på gangen av læreren i 4 klasse fordi jeg prompa i timen 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april @Maskinfører jeg googla fisehistorier for å se pm det var noe interessant å poste her, og her er ett av resultatene 1 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Tussi skrev (9 minutter siden): @Maskinfører jeg googla fisehistorier Dette er jo i ... vinden da 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april xRun skrev (Akkurat nå): Dette er jo i ... vinden da Det er i vinden ja😆 så koselig at du tok turen innom denne tråden 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Tussi skrev (2 timer siden): @Maskinfører jeg googla fisehistorier for å se pm det var noe interessant å poste her, og her er ett av resultatene Ja men det er jo bra da 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Tussi skrev (1 time siden): Det er i vinden ja😆 så koselig at du tok turen innom denne tråden 🥰 Ja det er det 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april xRun skrev (1 time siden): Dette er jo i ... vinden da Ja det er det 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Jeg fiser aldri, er dette normalt? 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Duriello skrev (15 minutter siden): Jeg fiser aldri, er dette normalt? Alle fiser, durek fiser, kongen fiser, du fiser 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Valpen min fiser deilige fiser dagen etter at han har fått egg til kvelds... 🤪😆🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Jeg hadde tre venninner og en kompis på overnatting en gang i tenårene. Hadde en jente i senga mi, og kompisen og de to andre jentene delte på en madrass på gulvet. Blir jo sånn at man ligger og prater, men fra øyeblikket vi fordelte oss på rommet mitt så måtte jeg noe sinnsykt fise. Ble ikke bedre at jeg og kompisen min var småkeen på hun som jeg delte seng med så 1. jeg ville ikke forlate plassen min for å gå ut og fise og 2. jeg kunne ikke fise i senga for da ville hun lukte det. Så da ble det 3. da: holde igjen fisen og satse på at den forsvinner. Fiser er som barn - du kan ikke ignorere dem, da bare maser de mer. Og det gjorde denne fisen. Etter en stund begynte det å gjøre skikkelig vondt å holde den inne fordi den kom tilbake med forsterkninger for hver gang, og smertene ble etter hvert så uutholdelige at jeg bare måtte slippe den ut. Føltes som om tarmene og magen min var i ferd med å vrenge seg. Så jeg gikk ut av soverommet og slapp en så lang fis - vi snakker minst gode 10 sekunder med sånn "sprakepromp" at jeg måtte ta en pause for hive etter pusten for så å fortsette å fise rundt 6 sekunder til. Jeg var smart nok til å gå i andre enden av leiligheten så ingen andre enn katten min hørte den. Hun stod på gulvet og trodde hun skulle få kos, men så fikk hun fis istedetfor, og smatt avgårde. Jeg angrer faktisk litt på at de andre ikke hørte den - er sikker på at jeg satte en eller annen form for rekord den kvelden, og selv om jeg har prøvd å holde fisen inne lenge flere ganger har jeg aldri klart å slå denne opplevelsen. 1 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Valpen min fiser deilige fiser dagen etter at han har fått egg til kvelds... 🤪😆🐶🥰 Hahaha, så koselig Det er jo ekkelt, men samtidig er det veldig søtt når de ligger på fanget og slipper en fis 🥰 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Auto Asmodeus skrev (1 minutt siden): Jeg hadde tre venninner og en kompis på overnatting en gang i tenårene. Hadde en jente i senga mi, og kompisen og de to andre jentene delte på en madrass på gulvet. Blir jo sånn at man ligger og prater, men fra øyeblikket vi fordelte oss på rommet mitt så måtte jeg noe sinnsykt fise. Ble ikke bedre at jeg og kompisen min var småkeen på hun som jeg delte seng med så 1. jeg ville ikke forlate plassen min for å gå ut og fise og 2. jeg kunne ikke fise i senga for da ville hun lukte det. Så da ble det 3. da: holde igjen fisen og satse på at den forsvinner. Fiser er som barn - du kan ikke ignorere dem, da bare maser de mer. Og det gjorde denne fisen. Etter en stund begynte det å gjøre skikkelig vondt å holde den inne fordi den kom tilbake med forsterkninger for hver gang, og smertene ble etter hvert så uutholdelige at jeg bare måtte slippe den ut. Føltes som om tarmene og magen min var i ferd med å vrenge seg. Så jeg gikk ut av soverommet og slapp en så lang fis - vi snakker minst gode 10 sekunder med sånn "sprakepromp" at jeg måtte ta en pause for hive etter pusten for så å fortsette å fise rundt 6 sekunder til. Jeg var smart nok til å gå i andre enden av leiligheten så ingen andre enn katten min hørte den. Hun stod på gulvet og trodde hun skulle få kos, men så fikk hun fis istedetfor, og smatt avgårde. Jeg angrer faktisk litt på at de andre ikke hørte den - er sikker på at jeg satte en eller annen form for rekord den kvelden, og selv om jeg har prøvd å holde fisen inne lenge flere ganger har jeg aldri klart å slå denne opplevelsen. Hahaha, tusen takk for en god latter Kan tenke katta fikk sjokk ja Fikk du sjans på dama etterpå? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Tussi skrev (Akkurat nå): Hahaha, tusen takk for en god latter Kan tenke katta fikk sjokk ja Fikk du sjans på dama etterpå? Nope. Vi prøvde iherdig, men nada. Forble venner da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå