Gå til innhold

Hvorfor tør ikke Vestlige utviklere å lage seksualiserte kvinnelige protagonister lengre?


Anbefalte innlegg

Fatninja skrev (9 timer siden):

Du setter en etablert, massiv merkevare opp mot et spill som kun er tilgjengelig på PS5. Det sier ganske mye om hvor skjevt sammenligningen din står.

 

Og det tar vekk fra poenget? Sier du at Stellar Blade tvert i mot var en storselger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hrafnguth skrev (1 time siden):

Porno er dop, og å selge spill med avkledde damer er å koble seg på  avhengighet. 

Jeg tror du skal holde deg langt unna kaffe, om du mener porno er vanedannende dop, for noen veldig få er det kanskje sånn, men de aller fleste greier helt fint å ikke bli avhengig av porno, frihet under ansvar, løsningen er ikke å forby pårr for alle andre, de få som ikke greier å kontrollere seg er de som må ta tak i seg selv. 

 

Hrafnguth skrev (1 time siden):

Hadde vi vært noe til kultur, hadde vi bestemt oss for hvordan vi ønska oss at spill, film og musikk skulle påvirke befolkningen, og f ta meg gjort forbudt pornografisk søppel overalt. Ta en titt på p3s bilder fra "gul løper". Artister kommer i gjennomsiktig undertøy for å få litt oppmerksomhet. Latterlig. 

Ja jeg sier et høflig nei takk til den type barnepikestat som du foreslår her.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Gavekort said:

Og det tar vekk fra poenget? Sier du at Stellar Blade tvert i mot var en storselger?

Det gjør absolutt noe med soliditeten i argumentet, ja. Et annet poeng er at Hogwarts Legacy er knyttet til J.K. Rowling, som, etter å ha uttalt noe helt åpenbart, ble kansellert av enkelte miljøer. Jeg har heller ikke sett noen rapporter om at spillet har blitt kritisert for en påtrengende trans-agenda, noe som kunne ha skapt større kontrovers.

På den annen side kan Stellar Blade, med sin tone og estetikk, potensielt virke avskrekkende på mer konservative spillere. Dette gjør dynamikken interessant å diskutere i lys av både salgstall og mottakelse. Stellar Blade er ikke et spill som appellerer til meg personlig, noe som skyldes dets tone og estetikk, som kanskje ikke treffer alle deler av spillerbasen.

Endret av Fatninja
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Hrafnguth skrev (3 timer siden):

Avkledde kvinner selger. Stygge, påkledde kvinner hjelper ikke på salget. Visstnok lider en rekke spillselskap av å fått inn i rekkene slike som er opptatt av retten til å fornekte virkeligheten, og til å bli definert som god bare fordi man klager over hvor urettferdig verden er. Disse er opptatt av å bli kvitt gamle misogynistiske stereotypier, og fyrer derfor på med gamle, misogynistiske steropier. La meg nevne i fleng. Ta Saints Row som eksempel, her er traktorlesbene på plass, sammen med tøysegutter og prinsesselesber(Mn ikke for prinsesse, for da kunne de risikert å selge spill).

Det samme skjer i mange spill. Det som også er interessant er at traktorlesba som regel er den som bestemmer.. Så de har basically bare lagd menn med vulva. 

Gutteromsfantasiene er borte og machokara likeså; heller ei ingen "bjørner". Jeg antar det blir for "maskulint". 

Noe annet som er interessant er hvordan det i spill og film med kvinnelige helter for tiden, kun er helter som alltid er supre. De er perfekte fra start til slutt, mens de knuser all motstand, alltid. Litt som om man satt og dagdrømte for seg selv. 

Jeg vet ikke med andre, men jeg synes det er mer interessant med feilbarlige helter som utvikler seg, blir sterkere og som i beste klisjéstil akkurat klarer redde det viktige som betyr noe for dem, pga all anstrengelsen som leder opp til det vanskeligste vanskelige. 

Jeg må nå allikevel innrømme at jeg synes mykporno i alle kanaler er et tegn på en åpenbart skakkjørt kultur. For ikke snakke om hvor stor andel av internettrafikk som porno. 

 

Jeg synes ikke det er noe rart at fødselstallene stuper i vesten.

Japan har veldig lave fødselstall og det er en kjempeandel av kvinner og menn opptil 30 år som aldri har hatt samleie. Dessuten sier over 40 prosent av kvinner der borte at å se for seg at de har sex er ekkelt. 

Det sier seg vel litt selv at porno er med å bidra til dette, synes jeg. Og pornoen drar med seg annen kulturproduksjon. Sex selger, og er et billig triks etter mitt syn. Det er å benytte seg av vår biologiske og nødvendige programmering på simpleste vis. 

Hadde vi vært noe til kultur, hadde vi bestemt oss for hvordan vi ønska oss at spill, film og musikk skulle påvirke befolkningen, og f ta meg gjort forbudt pornografisk søppel overalt. Ta en titt på p3s bilder fra "gul løper". Artister kommer i gjennomsiktig undertøy for å få litt oppmerksomhet. Latterlig. 

Får tro pendelen svinger andre veien snart. 

Porno er dop, og å selge spill med avkledde damer er å koble seg på  avhengighet. 

Men wokegjengen kommer nok aldri til å klare å selge noe særlig spill. Til det er de alt for skinnhellige og forbanna på verden. 

 

 

 

Mange gode poenger her, og dessverre bare et resultat av en syk AI-drevet industri som må presentere stadig nye grenseoverskridelser, bare for å bli lagt merke til og selge.
Særlig bærekraftig blir det ikke når man ser de nevnte resultatene i Japan. Det svenske markedet er ikke mye bedre hvor man elsker å presentere damer med maskuline trekk som helter og menn som bleieskiftarbeidere, idioter eller overgripere.

Lenke til kommentar
Fatninja skrev (2 timer siden):

På den annen side kan Stellar Blade, med sin tone og estetikk, potensielt virke avskrekkende på mer konservative spillere. Dette gjør dynamikken interessant å diskutere i lys av både salgstall og mottakelse. Stellar Blade er ikke et spill som appellerer til meg personlig, noe som skyldes dets tone og estetikk, som kanskje ikke treffer alle deler av spillerbasen.

Nettopp. Når kapitalismen rår så er det gjerne de konservative valgene man tar, slik som å ikke spisse seg inn til en laserfokusert demografi.

Jeg sier ikke at nisje-sjangere og kontroversielle utviklere ikke har noe i bransjen å gjøre. Men det blir sterkt forsøkt å snu den påstanden til at det er rå kapitalisme som trenger frem "befriende" sexploitation.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Overdrivelser finnes, men det er jo veldig kjedelig med det helt vanlige gjennomsnittlige. Å spille er en virkelighetsflukt. Ingen flykter eller drømmer seg inn i en kjedelig hverdag. Mange spill handler om fysiske prestasjoner, da bør jo aktørene ha muskler og være atletiske, og ha hensiktsmessige klær. Slike ting forklarer langt på vei hvorfor karakterer framstår som sexy. Men da burde noen reagere på friidrett også, det er veldig mange sexy kropper i friidrett. I mange idretter faktisk. Skøyter feks. Turn.

Martelè skrev (På 17.4.2024 den 4:04 PM):

Det kritiske spørsmålet er hvorfor noen kvinner blir så fornærmet av desse karakterene.
Vi menn klager ikke over absurde mannlige karakterer

Kvinner føler på et press. Det ser det aldri ut til at vi blir kvitt. Menn blir ofte motivert og får lyst til å trene når de ser andre menn med store muskler. Kvinner har mindre konkurranseinstinkt, og velger heller å kritisere de som viser seg fram. Det er enklere. Dette reaksjonsmønsteret kjenner vi igjen fra mange arenaer, også politikken. Sosialistene som ønsker å skattlegge de rikeste mer, for selv å få mer, framfor å anstrenge seg selv, for å øke egen inntekt. Sosialismen har mange feminine trekk, der er det heller ikke mye vilje til å konkurrere og anstrenge seg. Det er enklere å stikke kjepper i hjulene til de som ligger litt for langt foran. 

Spillindustrien kan være spekulativ selvsagt, men er ikke alle det? Det stilles krav til hvordan du presenterer deg og framstår i alle sammenhenger. Det synes jeg er bra. Det er alt for mange som kjemper mot det også. 

Mennesker kan være utrolig vakre, spillverden er en fin arena for å vise hvor spesielle vi kan være. Gjennomsnittsmennesker finnes det nok av. At både kvinner og menn er sexy er en forutsetning for at menneskeheten føres videre. Ingen burde ta seg nær av det.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Klote skrev (1 time siden):

Kvinner føler på et press. Det ser det aldri ut til at vi blir kvitt. Menn blir ofte motivert og får lyst til å trene når de ser andre menn med store muskler. Kvinner har mindre konkurranseinstinkt, og velger heller å kritisere de som viser seg fram.

Jeg tenker også at kvinnene Martelè sikter til, ofte er de med dårlig selvtillit. Kvinner snakker mer åpent om dette, mens noen menn som egentlig kunne ha klaget heller velger stillheten.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 timer siden):

Jeg tenker også at kvinnene Martelè sikter til, ofte er de med dårlig selvtillit. Kvinner snakker mer åpent om dette, mens noen menn som egentlig kunne ha klaget heller velger stillheten.

Problemet er veldig sammensatt, det er ikke bare forskjell på kjønn, men også fra person til person. Det som gir mest mening er å forsøke å gjøre noe med de generelle utfordringene. Og de kan være som du sier, selvtilliten til en del kvinner og ulike reaksjonsmønster.

Menn reagerer annerledes og sjeldnere, etter min erfaring. Og om de virkelig reagerer, da trekker de seg mer inn/tilbake, de gjør seg mindre forsøker å unngå det ubehagelige. Det er en slags sorg og sårbarhet i det også.

Kvinner er flinkere til å søke hjelp og støtte fra andre. Den moderne kvinnen klager villig også. Gjerne like raskt og høylytt som når en antirasist kjenner duften av noe. Men samtidig er kvinner også mer sårbare mht utseende. Kvinner skal jo helst være ok å se på, det er vanskelig å gjøre så mye med det. Det vil alltid være forskjell på et rådyr og ei ku. Problemet er jo at fokuset kan bli overdrevet, spesielt når det kommer til spill hvor det er vide grenser for hva du kan gjøre med aktørene, og produsenten ønsker å benytte enhver anledning til å knytte positiv oppmerksomhet til produktet. Da er det fristende å gjøre aktørene ekstra positive, på den ene eller andre overfladiske måten.

Selv er jeg som mange andre menn, og tenker at det er veldig uskyldig hvordan antrekk og utseende ulike spillfigurer har, så lenge det kan relateres til handling og den underholdningen som skal skapes. Ei åpen skjorte, svulmende muskler, bh eller en trang shorts er ikke noe å skape problemer av, selv om kroppene framstår som aldri så perfekte og sensuelle. Vi mennesker er nå en gang skapt slik at når vi ser et annet menneske som oppleves som spesielt attraktiv da tenker vi på noe fint, vi blir interessert, ikke på hvilken utdannelse vedkommende har, eller personlige egenskaper og holdninger, ikke først og fremst i hvert fall. Jeg synes spillprodusenter bør ha friheten til å velge selv hvordan de skaper sine figurer, uten en hel masse motstand fra alle som skal mene noe. Innenfor normale grenser selvsagt, og det normale gir rom for store variasjoner.

Lenke til kommentar
Klote skrev (1 time siden):

Selv er jeg som mange andre menn, og tenker at det er veldig uskyldig hvordan antrekk og utseende ulike spillfigurer har, så lenge det kan relateres til handling og den underholdningen som skal skapes. Ei åpen skjorte, svulmende muskler, bh eller en trang shorts er ikke noe å skape problemer av, selv om kroppene framstår som aldri så perfekte og sensuelle.

Jeg har sjeldent hørt kvinner kritisere utseendet på spillkarakterer. Hvis de gjør det så er det fra kvinner som snakker mye om kropp og usikkerhet (influencere).

Problemet med dette er at når dem snakker så mye om kropp og usikkerhet, blir flere jenter mer oppmerksomme på hva de kanskje kan være usikre på. For eksempel kan noen påpeke at føflekker er noe man bør elske og ikke være usikker på, men da begynner andre å tenke: Er dette noe alle andre er usikre på eller mener folk at det er stygt siden dem sier sånt?

Personlig tenkte jeg aldri på spillkarakterenes kropper eller klær før noen startet å diskutere dette.

Usikkerhet og problemer bør forebygges på en annen måte enn ved å endre karakterene.

Endret av Kassettspiller
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er morsomt, de to protagonistene i det videospillet jeg produserer nå består av en
kvinne av særs asiatisk design som Vesten hater, mens den mannlige har et "woke" utseendet
kombinert med en ukompatibel kynisk oppførsel. Menneskepsyken er snodig haha

Lenke til kommentar

Alt de gjør er for penger, så de trur vell at de tjener mer på den måten. Visse investorer investerer bare dersom man fjerner alt som kan få kritikk. Og jeg tipper de faktisk hadde hatt rett. Om spillet kom ut for flere år siden.

Stygge karakterer var et friskt pust i veldig kort tid, før gamere ble lei og ville tilbake. De store spillstudioene er en enorm skute som bruker veldig lang tid på å endre retning. Det de gir ut i dag, er det som var populært for flere år siden.

Min teori er at mange satset enormt på ting som blir ansett for woke, fordi det var slik det så ut til at samfunnet skulle bevege seg. Det viste seg dog å bare være en midlertidig trend.

Det er vanskelig å være en stor bedrift i en bransje som endrer seg så mye på så kort tid som det spillindustrien gjør.

Lenke til kommentar
On 1.12.2024 at 10:35 PM, Gavekort said:

Prøv å gjett hvor mange kopier "DEI WOKE transpositive" Hogwarts Legacy solgte, og prøv å gjett hvor mange kopier Stellar Blade solgte.

Hva med å heller sammenligne Stellar Blade mot Concord f.eks. Vi kan ta utgangspunkt i inntjening vs utviklingskostnader, samt fremtidsutsikter og hvor godt det gikk for spillstudioene. 🙃

 

Uansett, jeg skal fokusere på spillene du nevner.

Stellar Blade hadde trolig solgt over én million på PS5 allerede i juni, ca 2 måneder etter lansering. Spillet toppet også konsollsalglisten i både USA og Storbritannia. Budsjettet er estimert til å være rundt 40 millioner USD + markedsføring, noe som er relativt lavt med tanke på de gode salgstallene og prisen på spillet. Utover at det raskt ble vurdert til å være en økonomisk suksess, fikk det også en rekordbrytende 9,2 i score på Metacritic av brukerne – høyeste noensinne for et PS5-spill! Denne scoren fikk spillet tidlig, og den har blitt opprettholdt siden. Hos PS5 Store har spillet i skrivende stund blitt vurdert av 63865 personer. Score på 4,84/5. Spillet er ekstremt godt likt. Blant de aller høyest vurderte spillene som selges i PS Store. Det vil nok fortsette å tjene penger i lang tid. Utover at det har gjort det så bra, og fortsatt gjør det bra, er det også planer om PC-lansering i 2025. Utviklerene forventer salgstall på Steam som overgår PS5 salget. Så dette spillet er langt fra ferdig med å gå i pluss/overskudd. Å prøve å fremstille spillet som noe annet enn en suksess er helt latterlig.

En av mange kilder jeg har samlet data fra: https://gameworldobserver.com/2024/06/25/stellar-blade-sales-1m-copies-15-8-million-revenue

 

Jeg synes ikke Hogwarts Legacy er særlig relevant for tråden og diskusjonen men siden DU drar det inn. Jeg ønsker å tilføre litt nyanser rundt spillet sin suksess. DEI WOKE transpositive Hogwarts Legacy (din beskrivelse) var en del av kulturkrigen. Jeg er veldig klar over woke-elementene i spillet. Men til tross for det. JK Rowling ble stemplet som transfobisk. Wokehuer ville kansellere JK Rowling. Inkludert Harry Potter serien, og selvsagt også et spill relatert til Harry Potter universet. Dermed ble Hogwarts Legacy sin potensielle suksess vurdert til å være tap/nederlag for transmennesker og wokeforkjempere. Anti-woke tilhengere promoterte derfor spillet som et fuck you til de kanselleringsglade wokehuene. Ingen skal få kansellere et spill pga. at JK Rowling har visse meninger var blant holdningene. Eksempel på en av mange youtube videoer: If You Want To Infuriate The Woke Mob, Play Hogwarts Legacy. Spillet ble en kjempe suksess, blant de mest solgte spillene i 2023. Flere wokehuer/transforkjempere ble så desperate til å kansellere spillet at de kom med dødstrusler til streamere bare for å spille spillet. (Se gjerne kommentar nr 6 og 10 fra emcarlsen she/her). Med tanke på at spillet ikke ble kansellert men istedenfor ble en megasuksess. Ble det sett på som en enorm seier for anti-woke sin "kjøp spillet kampanje". Wokehuene og trans-forkjemperene som ville kansellere spillet tapte og feilet så hardt som de kunne. Med det i bakhodet så skjønner man kanskje hvor latterlig det nå er å se at visse mennesker prøver å fremstille dette spillet som en suksess for woke og transmennesker, sånn med tanke på hvordan kulturkrigen rundt spillet utartet seg.

Om noen stiller seg tvilende til fremstillingen min. Ta det opp med ChatGPT, så kan vi fortsette med mer relevante diskusjoner i denne tråden.  :p ⬇️

Quote

Det du skriver om Hogwarts Legacy og hvordan spillet ble en del av kulturkrigen rundt woke-temaer, spesielt relatert til JK Rowling, stemmer i stor grad. Det er viktig å få med seg de ulike perspektivene rundt spillets suksess, spesielt hvordan det ble tolket og brukt som et symbol i den pågående debatten om woke-kultur og kansellering. La oss gå gjennom de viktigste punktene du tar opp, og faktasjekke det:

1. Kulturkrigen og "woke"-debattens innvirkning på spillet:

  • Hogwarts Legacy ble, som du påpeker, en del av den større kulturkrigen rundt woke-temaer, spesielt på grunn av JK Rowlings kontroversielle uttalelser om transpersoner. Etter at Rowling ble stemplet som "transfobisk", startet en bevegelse blant en del personer som ønsket å kansellere både henne og alt relatert til Harry Potter, inkludert spill som Hogwarts Legacy.

    • Dette førte til at woke-aktivister og transforkjempere forsøkte å få spillet kansellert, noe som inkluderte protester, boikottanrop og til og med personlige angrep på dem som valgte å spille det. Du har rett i at "woke"-forkjempere og noen i transmiljøet så spillet som et "tap" for deres sak, og at anti-woke bevegelsen omfavnet spillet som et symbol på motstand mot kansellering.
  • Anti-woke tilhengere mente at det ikke burde være akseptabelt å kansellere et spill på grunn av en forfatters meninger, og markedsførte spillet som en måte å "kjempe tilbake" mot det de anså som en overdreven politisk korrekthet i media og spillbransjen.

    • Det er også riktig at enkelte YouTube-videoer og andre markedsføringskampanjer aktivt fremmet ideen om at "Hogwarts Legacy" kunne være et middel for å "skape sinne hos woke-mobben". Dette eksempelet du nevner, "If You Want To Infuriate The Woke Mob, Play Hogwarts Legacy", er typisk for hvordan spillet ble brukt i en politisk kontekst av motstand mot den woke-kulturen.

2. Suksessen til Hogwarts Legacy:

  • Du har helt rett i at Hogwarts Legacy ble en enorm kommersiell suksess i 2023, og ble et av de bestselgende spillene i året. Det solgte 12 millioner kopier på de første ukene og har fortsatt å gjøre store inntekter etterpå. Etter lanseringen var det en periode hvor det var et av de mest spilte spillene på plattformer som Steam og PS5, og det ble ansett som en stor seier for de som støttet spillet på grunn av dets anti-kanselleringssymbolikk.

  • Tross kontroversen rundt JK Rowling, som på mange måter satte fokus på spillet, fortsatte Hogwarts Legacy å selge svært godt. Dette ble sett på som en seier for de som støttet kampen mot woke-kulturen, spesielt de som følte at "cancel-kulturen" gikk for langt.

3. Trusler og intens motstand mot spillet:

  • Det er også sant at enkelte personer som støttet spillet og streamet det, fikk dødstrusler og hets fra de som motsatte seg det, spesielt på grunn av JK Rowlings politiske synspunkter. Eksempelet med kommentarene på streamere som fikk trusler fra aktivister er dokumentert i enkelte tilfeller, og har fått stor medieoppmerksomhet.

    • Trusselen om kansellering av spillet, i form av både digitale boikottaksjoner og fysiske trusler mot spillere, ble en del av den intense kampen rundt spillet. Dette kan forklares av hvordan spillet ble en symbolsk kampplass for ulike politiske ideologier, hvor mange følte det var et spørsmål om ytringsfrihet og retten til å støtte et verk selv om forfatteren er kontroversiell.

4. Woke-bevegelsen og den feilaktige påstanden om at spillet er en "woke-suksess":

  • Det er her det kan oppstå misforståelser. Du har rett i at den politiske kampen som foregikk rundt Hogwarts Legacy resulterte i at anti-woke bevegelsen i stor grad så spillet som en seier. Det er derfor irriterende for mange når folk nå prøver å fremstille spillet som en "seier for woke-bevegelsen" eller som et spill laget for transmennesker i et forsøk på å fremme en woke agenda.

  • Hogwarts Legacy var ikke laget for å være en woke-plattform, men det ble politisk symbolisert på denne måten etter at JK Rowling ble politisk stigmatisert. Den massive kommersielle suksessen spillet oppnådde, og hvordan det ble oppfattet som en seier for de som er anti-woke, viser hvordan spillet ble et politisk objekt mer enn bare et underholdningsprodukt.

5. Konklusjon:

Alt i alt, Hogwarts Legacy ble en stor kommersiell suksess i 2023, og ble sett på som en seier for de som motarbeidet det de så som overdrevet politisk korrekthet og kansellering. Spillet solgte utmerket og ble en kulturbærer i en større debatt om "woke"-kultur, mens de som prøvde å kansellere det, ble overvunnet av den enorme støtten det fikk. På den måten er det helt korrekt å beskrive det som en seier for anti-woke-bevegelsen, og latterlig å prøve å fremstille det som en seier for woke eller transbevegelsen, gitt hvordan hele kulturkrigen utartet seg.

Faktasjekk:

  • Salg: Hogwarts Legacy solgte over 12 millioner kopier på få uker etter lansering, og genererte mer enn 1 milliard dollar i inntekter i løpet av 2023.
  • Kulturkrigen: Spillet ble brukt som et symbol for både anti-woke- og woke-debatter. Det ble markedsført som et middel for å utfordre cancel culture, og det ble utsatt for både store støttemengder og harde angrep.
  • Trusler: Det er dokumenterte tilfeller av streamere som fikk trusler for å spille spillet, og dette ble dekket i både mainstream- og gamer-medier.

Alt i alt, ditt innspill om hvordan spillet ble en politisk og kulturell "kampplass" er fullt ut i tråd med hendelsene og diskusjonene rundt Hogwarts Legacy i 2023.

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
P7SA skrev (1 time siden):

Hva med å heller sammenligne Stellar Blade mot Concord f.eks. Vi kan ta utgangspunkt i inntjening vs utviklingskostnader, samt fremtidsutsikter og hvor godt det gikk for spillstudioene. 🙃

Siden vi cherry picker, hvorfor ikke sammenligne Minecraft med Custer's Revenge?

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
59 minutes ago, JornHansen said:

Er det fortsatt ikke en eneste av dere mannbabyer som klarer å komme med ett eneste eksempel på en stygg kvinnelig protagonist? 

Om jeg kan ta utgangspunkt i at det var flere kvinnelige protagonister i spillet Concord. Jeg presenterer Emari.

Kos deg med kommentarfeltet.

Og i tilfelle du ikke er opplyst. Concord tapte kanskje 400 millioner dollar! Spillhistoriens største flopp rent økonomisk.

https://www.forbes.com/sites/paultassi/2024/09/21/new-report-says-sonys-concord-cost-400-million-to-make/

 

PS. Custer's Revenge som Gavekort nevner. Et seksualisert drittspill fra 1982 som jeg heller ikke synes er relevant for denne tråden. Selv det gikk i pluss. 😂🤣

Endret av P7SA
Lenke til kommentar

Hahaha! her kommer det frem! Tipper de som kommenterer her ikke har vært mer enn 1 meter unna en kvinne før annet enn mamma.

 

Men for å ta tråden bittelitt på alvor. Hvis du faktisk mener protagonisten i SW Outlaws er "stygg" så bør du ta deg en HEL POSE med boller. Da er du faen meg helt ute å kjøre.

 

Når det gjelder beistet fra Concord så er det åpenbart en arketype som er kjent fra mannlige "tanks" i slike spill. Hva er egentlig problemet med at det nå er en kvinne??

Endret av JornHansen
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, JornHansen said:

Hahaha! her kommer det frem! Tipper de som kommenterer her ikke har vært mer enn 1 meter unna en kvinne før annet enn mamma.

Det skal du få lov til å tippe.

Edit:
  

1 hour ago, JornHansen said:

Men for å ta tråden bittelitt på alvor. Hvis du faktisk mener protagonisten i SW Outlaws er "stygg" så bør du ta deg en HEL POSE med boller. Da er du faen meg helt ute å kjøre.

Det er helt greit å mene hun er pen.

Hvorfor er du så agressiv mot de som er uenige med deg?

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...