Gjest 6371b...f7c Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Noen med god erfaring med det? Anonymous poster hash: 6371b...f7c Lenke til kommentar
Gjest 1a97e...a50 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jeg har brukt det, men det gir ofte massiv vektøkning, som gjorde at jeg sluttet Anonymous poster hash: 1a97e...a50 Lenke til kommentar
Gjest 6371b...f7c Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Gjest 1a97e...a50 skrev (1 time siden): Jeg har brukt det, men det gir ofte massiv vektøkning, som gjorde at jeg sluttet Anonymous poster hash: 1a97e...a50 Hvordan var den for søvnen da? Fikk du noen «psykiske» bivirkninger? Anonymous poster hash: 6371b...f7c Lenke til kommentar
Gjest 1a97e...a50 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Gjest 6371b...f7c skrev (6 minutter siden): Hvordan var den for søvnen da? Fikk du noen «psykiske» bivirkninger? Anonymous poster hash: 6371b...f7c funka greit forsåvidt, den er jo heller ikke vanedannende, så sånn sett er den fin. men vektøkningen gjorde at jeg slutta Anonymous poster hash: 1a97e...a50 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Brukes mye som sovemedisin, hvis søvnproblemet stammer fra tankekjør, angst eller depresjon. Lenke til kommentar
Gjest 6371b...f7c Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Hjelper den for uro og tankekjør dagen etter og? Altså mer permanent og ikke pga «søvneffekten»? Anonymous poster hash: 6371b...f7c Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Gjest 6371b...f7c skrev (49 minutter siden): Hjelper den for uro og tankekjør dagen etter og? Altså mer permanent og ikke pga «søvneffekten»? Anonymous poster hash: 6371b...f7c Det er jo et antidepressiva, så det skal virke mot depresjon. Uro er jeg usikker på Lenke til kommentar
Gjest 6371b...f7c Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Tussi skrev (38 minutter siden): Det er jo et antidepressiva, så det skal virke mot depresjon. Uro er jeg usikker på Brukes jo ved «depresjoner med angst» Men sies at den ikke har antidepressiv effekt i så lave doser som brukes for søvn. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Tenkte kanskje noen hadde erfaring 😊 Anonymous poster hash: 6371b...f7c Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Gjest 6371b...f7c skrev (11 minutter siden): Brukes jo ved «depresjoner med angst» Men sies at den ikke har antidepressiv effekt i så lave doser som brukes for søvn. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Tenkte kanskje noen hadde erfaring 😊 Anonymous poster hash: 6371b...f7c Jeg brukte det, men hadde mye uro likevel Lenke til kommentar
Gjest 6371b...f7c Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Tussi skrev (På 25.8.2024 den 10:19 AM): Jeg brukte det, men hadde mye uro likevel Kjedelig. Fikk du mer angst av den? Skulle ønske noe roa ned (og klarna opp) hodet mitt Anonymous poster hash: 6371b...f7c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå