Civilix Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april De får jo Ubisoft+ til å virke som en virkelig god deal hvis du skal spille ubisoft spill da, 1349,- for ultimate versjonen(ser ut til å være feil pris i artikkelen) holder jo til nesten 8 månder med ubisoft+ som inneholder ultimate versjonen pluss alle andre spillene deres. Og liker du ikke spillet kan du avslutte abonnementet og bare ha lagt 179,- i kassa til ubisoft. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april 2 hours ago, sedsberg said: Man skal jo ikke eie spillene lengre. https://www.gamereactor.no/ubisoft-du-ma-venne-deg-til-ikke-a-eie-spillene-dine-1430003/ Hvis man ikke kan eie det, kan man da stjele det? Lenke til kommentar
phantax Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Laserbeam skrev: MomentousMomentum skrev (4 minutter siden): Jeg elsker Star Wars. Men jeg hater Ubisoft akkurat nå. Vanskelig valg. Ditto. Samme Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) Leg til i ønskelisten>kjøp for en hundrings senere Endret 18. april av Sjørøver Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Typisk et spill det er verdt å kjøpe til halv pris eller mindre , 1 år etter utgivelse da alle andre har vært betatestere. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april 900kr for fattigmanns versjonen, FUCK OFF. Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Skal selvfølgelig ikke oppfordre til noe, men 🏴☠️✅ Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Koster ca 200 kr for mye syntes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå