Bone Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Hei Hvis lampen lyser orange indikerer dette at det er bluetooth installert på maskinen din. Det som antagelig ikke er gjort er å justere dip switchene for å aktivere bluetooth. Vi kan selvsagt gjøre dette for deg men da må du sende maskinen inn til oss. Hvis du vil prøve selv så må du skru av den skruen som ligger i nedsenkningen på det L formede lokket under maskinen. CD-ROM spilleren kan da trekkes ut. Bluetooth lokket er det lille rektangelformede som sitter siden av CD-ROM en din. Skru dette av også. Når dette er gjort så ser du nederst mot CD-ROM en at det sitter en liten switch med 4 dip switcher på. Disse må da stilles motsatt av hva de står på. Dvs. at de 2 som står opp skal ned og de 2 som står ned skal opp. Hvis du ikke får det til send maskinen din inn til oss så skal vi ordne dette for deg umiddelbart. EDIT; Er dette Bluetooth'n min!? ..og er det i hølet der CD-Rom'n var jeg skal se etter dip-switcher!? Endret 15. januar 2004 av Bone Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg ser ingen dipswitch bryter i dette bildet hvertfall? Ser ut som en slik en, men din har da bare 4 brytere på seg: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå