Spillredaksjonen Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Bethesda har avslørt ferdighetsnivået til figurene fra Fallout-TV-serien Se hvordan de hadde klart seg i spillene. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Og her er SPECIAL-statsen til Norm (Lucys bror) /s Strength 1 Perception 1 Endurance 1 Charisma 1 Intelligence 10 Agility 10 Luck 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Det er endel ting jeg lurer på ja. Og luftskipet er faktisk Spoiler Prydwen fra Fallout 4. Så de har spolert slutten der også. Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april (endret) 2 hours ago, bubba477 said: Det er endel ting jeg lurer på ja. Og luftskipet er faktisk Reveal hidden contents Prydwen fra Fallout 4. Så de har spolert slutten der også. Ikke nødvendigvis. Det kom vel an på hvem sin side du valgte? Edit: mulig jeg misforsto. Trodde du mente det ikke skulle være mulig. Endret 16. april av saywhat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå