pc-killer1317 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg leter etter et program som (helst) har muligheten til å starte et annet program, ta tiden på programmet til programmet avslutter, og vise meg eller lagre tiden i en fil. Det hadde vært fint om dette tidtagerprogrammet også kunne funnet cpu-tiden til det programmet den tok tiden på. Vet dere om noen programmer som ikke passer akkurat til til min beskrivelse over, men som kan noen (få?) deler av tingene jeg leter etter, så hadde jeg satt pris på om dere hadde svart. PC-Killer Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Dette blir jo som å skyte mygg i blinde, men du kan jo prøve Absolute StartUp 2.0 Orker ikke og laste det ned og teste da jeg KUN har isdn, men det ser ut til at det svarer til det du lurer på. Med unntak av den cpu tiden. -Jan Ivar- Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 I Unix kan man ihvertfakk bruke det lille programmet 'time' som følger med. Måler både sekunder og CPU-tid. Hvis du bruker Windows eller noe annet vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Dette blir jo som å skyte mygg i blinde, men du kan jo prøve Absolute StartUp 2.0 Orker ikke og laste det ned og teste da jeg KUN har isdn, men det ser ut til at det svarer til det du lurer på. Med unntak av den cpu tiden. -Jan Ivar- Takker. Kan jo titte litt på programmet og se om det har noe av det jeg leter etter. Unix kan man ihvertfakk bruke det lille programmet 'time' som følger med. Måler både sekunder og CPU-tid. Hvis du bruker Windows eller noe annet vet jeg ikke helt... Windows har task manager som viser cpu-tid, problemet er bare at informasjonen om en task forsvinner så fort programmet avslutter. Jeg vil gjerne ta vare på den informasjonen til senere bruk. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Absolute Startup 4.0 er visst også kommet ja.. Klarer ikke helt å holde følge i svingene her.. Hehe Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Absolute Startup 4.0 er visst også kommet ja.. Klarer ikke helt å holde følge i svingene her.. Hehe Prøvde programmet (v4). Supret program om man skal redigere programoppstarten i windows. Det hadde en mulighet til å starte programmer også, men jeg måtte betale for å bruke den funksjonen fikk jeg ikke prøvd den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå