Gjest 854ef...a55 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Hugo_Hardnuts skrev (3 timer siden): Ingen som sitter i andre enden på et forum kan, eller bør, diagnostisere deg. Det du beskriver kan være depresjon, men det kan også være noe annet, og depressive symptomer kan dessuten være symptomer på mye annet enn en depresjon. Aktuelle behandlingstiltak bør også vurderes av en fagperson som kjenner din helsebakgrunn. Dersom du opplever at plagene dine er så store at de hindrer deg i å fungere i hverdagen og de har vedvart over en lengre periode (~2 uker) med forverring/uten bedring, bør du altså oppsøke fastlege. Spør ikke å bli diagnostisert, men om noen kjenner seg igjen i det jeg skriver ☺️ Anonymous poster hash: 854ef...a55 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Gjest 854ef...a55 skrev (19 minutter siden): Du skrev depresjon osv. så tenkte du mente d var symptomer på noe annet også Anonymous poster hash: 854ef...a55 Det kan det være, men prøver å unngå å spekulere, jeg er heller ikke helsepersonell. Selv om jeg hadde vært det så er det ikke mulig å diagnostisere noen på et forum, så gå til legen din og få hjelp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå