diskvask Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Selv ms sin innebygde firewall i xp består "Shields Up"-testen. Når service pack 2 omsider kommer så vil xps firewall fungere motsatt vei og, dvs. innenfra og ut. Endret 3. februar 2004 av diskvask Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 eller noen med erfaringer med SecureUp Firewall? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Selv ms sin innebygde firewall i xp består "Shields Up"-testen. Når service pack 2 omsider kommer så vil xps firewall fungere motsatt vei og, dvs. innenfra og ut. Vel....det er vel bare et lykketreff vil jeg tro. Uansett....den er jo ikke særlig konfigurerbar eller oppdaterbar for den saks skyld. For den normale bruker......kanskje.....men ikke særlig funksjonell hvis du har spesielle krav Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Lykketreff? o_O Du kan enkelt konfigurere hvilke porter som skal åpnes og filtreres til hvilken lokal ip. Men den filtrerer/sperrer som sagt kun innkommende trafikk og kan ikke sette egne regler for hvert program. Jeg har stor tro på den nye versjonen som kommer i form av sp2. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg holder på å skrive en, skal poste den på HW når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå