VifteKopp Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ja, da ble det bare et ligacup-trofé på Klopps avskjedstur. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Det er langt fra over, men vinner Arsenal i dag blir det en del vanskeligere. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Mange kamper igjen og både Arsenal og city har vist at de kan avgi poeng. Blir veldig overrasket om Arsenal tar full pott med de vanskelige kampene som er igjen. City har det noe lettere selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Kunne vært verre. Kunne kjempet om confrence league. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april barezell skrev (13 minutter siden): Mange kamper igjen og både Arsenal og city har vist at de kan avgi poeng. Blir veldig overrasket om Arsenal tar full pott med de vanskelige kampene som er igjen. City har det noe lettere selvsagt. Arsenal og City tar full pott. Garanfuckingstert. Gratulerer med ligaen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Skjønner ikke at Zinchenko får så mye spilletid, vært krise siden han kom tilbake fra skade i kampen mot Porto 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ødegaard er så god, helt sinnsykt å se på..hver eneste kamp. 2 Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Nå har vi dominert tre omganger mot Villa uten å score... 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Whiteshit skrev (1 time siden): Arsenal og City tar full pott. Garanfuckingstert. Gratulerer med ligaen. Kjenner ikke så godt til Arsenal kanskje? 😂 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Fyyyy for et skudd av tielemans. Greeit flaks at vi ikke har sluppet inn. Burde fått mer ut av det vi har skapt og. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april 40 minutes ago, ChopperRead said: Ødegaard er så god, helt sinnsykt å se på..hver eneste kamp. Kanskje årets beste spiller i PL. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Men hva skjer når vi bytter han ut.. hmm Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Da blir det City da. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Gooooood ebeeerning! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trist at det blir city for ørtende gang da. Men heller det enn liverpool. 3 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Er det nå jeg skal si jeg angrer på at jeg sa jeg hadde sansen for årets Aston Villa lag og håpte de ville klare å ta fjerdeplassen. Kollapser fullstendig etter at ødegaard går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå