Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april (endret) Helgen nærnere og ny runde starter lørdag 13.30 med godbiten Newcastle-spurs, 2 lag med mye mål i begge ender. Danielzu garanti på minimum 3 mål i denne kampen. Kl 16.00 slår city luton greit nok, så for underholdningens skyld blir kanskje VAR-oppgjøret mellom Nottingham Forest og wolverhampton, to lag FA har fucket opp dramatisk denne sesongen et bedre valg å se på 18.30 har vi Bourmouth vs united en morsommere kamp. Forrige oppgjør endte 0-3 til Bourmouth. Søndag starter med Liverpool vs palace, Liverpool MÅ reise kjerringa etter en elendig forballuke med tap mot Atalanta og uavgjortresultat mot united. Londonderby mellom west ham og fulham like etter Så har vi arsenal mot et elendig defensive laget aston villa. Villa lekker som en sil, men scorer mye mål. Arsenal derimot er bunnsplide bakover og energiske fremover. Spennende. Endret 12. april av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Spurs gir villa et solid grunn til å vinne imorgen ser jeg. Med de dårlige Europaresultatene til England denne uken er det ikke sikkert 5.plass gir cl. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) Irriterende at United rotet bort fem poeng på billige straffer. Ikke at vi fortjente det, men man kunne snust topp fire i baken nå. Endret 13. april av VifteKopp Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Jeg antar at det målet ikke blir kreditert Haaland? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april DukeNukem3d skrev (3 minutter siden): Jeg antar at det målet ikke blir kreditert Haaland? Jepp. Ballen hadde ikke retning mot mål og går derfor som selvmål. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Hvorfor viser visplay en målsjanse i Brighton-kampen rett før en city-corner som blir til mål. Er de idioter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oi for et selvmål fra burnley. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Skulle stått 2-0 og nå. At de tør å se sånn ut? Er det ikke *litt* redde for plassene sine liksom? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Golf'ern skrev (2 minutter siden): Jada! Vakkert mål🤪 Helt nydelig Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Fy flate så tragisk dette forsvaret er. De kommer til målsjanser like lett som om vi var en tredjedivisjonsklubb. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Føffaen for noen rom Bournemouth kan boltre seg i. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Sjukt. Dette er sjukt! Det var jo faen meg 40m rom mellom Dalot og Kambwala.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå