dimiles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har du lest denne boken? Isåfall, kan du værsåsnill forklare meg slutten? Skal skrive bokforedrag om den til i morgen, og sliter _veldig_. Takk. Jens. (hvis du tilfeldigvis bare har lyst til å finne en link til meg med info får du lov til det og ) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har du ikke gjort leksene dine nå Jensemann Du kan ikke forvente at vi kan gjøre de her for deg heller! Sett deg ned og les boka og skriv noe selv til i morgen. Ta natten til hjelp om du må! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har du boken da? Noe jeg tviler på at du har, siden elrs så er det vel bare og lese slutten? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Ja, men ****** da! Tror du ikke jeg har sittet de siste timene å lest ferdig boken? Jo! Men jeg skjønner da ikke døyten om "komposisjon, forteller, synsvinkel, person og miljøskildringer, språk og stil". Dette må være med i foredraget.. Jeg hadde da ikke spurt om hjelp hvis jeg overhodet ikke visste hva boken handlet om. -Jens edit: ffs da nikkor! seff har jeg boken liggende, men les ^^ Endret 15. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Sry Ring til en bilblotikar elr noe? Bibloteket...en kjempe bok nerd som kanskje har lest den, sende en mail til forfatteren i håp om at han vil svare? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Hmz, tviler på at jeg får så raskt svar fra biblioteket, men takk for hjelpen uansett. ) *hoppe tilbake til leksene* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Bare skriv noe tilfeldig bs, og håp på at det du skrev er noenlunde identisk med boka's innhold Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Bare skriv noe tilfeldig bs, og håp på at det du skrev er noenlunde identisk med boka's innhold Jævligt lurt da......... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jens har foredrag /nuh! Ønsk han lykke til a! Cross your fingers make a praire... jeg skulle vært der men forsov meg og orka ikke dra på skor'n Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har faktisk den boka.. Og du er teit hvis du ikke leser hele, den er jo dødsbra! (og nei, jeg har null planer om å hjelpe deg) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Tilbake, det gikk bra. Jeg har da lest hele ada, men er ferdig nå. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den typen bøker syns jeg blir for surrete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå