Spillredaksjonen Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Fallout 4-oppgraderingene for PlayStation 5 og Xbox Series X/S er endelig klare Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Hadde vært fint om de gadd å legge til støtte for ultrawide monitorer også Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april seth_vacn skrev (10 minutter siden): Hadde vært fint om de gadd å legge til støtte for ultrawide monitorer også Har du lest artikkelen? Eller tenker du på konsollene nå? Sitat PC-spillerne blir heller ikke glemt. En oppdatering for Fallout 4 på PC introduserer blant annet støtte for brede og ultrabrede skjermer. Oppdateringer til noen av oppdragene i spillet kommer også til, samt muligheten til å kjøpe Fallout 4 i Epic Games Store. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå . 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Fleskelars skrev: Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå . En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting 4 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Fantastisk!!! Mods for 32:9 (5120x1440), har vært rimelig buggy. Da skal dette vidunderet spilles gjennom på nytt:) Sjekke ut hvilke nye mods som er kommet siste året Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april BakaBerg skrev (2 timer siden): Fleskelars skrev (3 timer siden): Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå . En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting Helt enig, dette er kun positivt. Gleder meg til å spille gjennom det på ny Noen folk blir aldri fornøyde 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Guybrush 3pwood skrev: BakaBerg skrev (2 timer siden): Fleskelars skrev (3 timer siden): Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå . En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting Helt enig, dette er kun positivt. Gleder meg til å spille gjennom det på ny Noen folk blir aldri fornøyde 🤷♂️ Jeg må beklage og moderere meg noe , klart denne oppdateringen er gode nyheter for konsollbrukere . Peace out 😉 . 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Fleskelars skrev (På 12.4.2024 den 12:23 PM): Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå . Eller så skulle starfield vært Fallout noen hundre år i fremtiden når mennesket har begynt å utforske verdensrommet.... 🤷 Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Fleskelars skrev: Guybrush 3pwood skrev: BakaBerg skrev (2 timer siden): Fleskelars skrev (3 timer siden): Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå . En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting Helt enig, dette er kun positivt. Gleder meg til å spille gjennom det på ny Noen folk blir aldri fornøyde 🤷♂️ Jeg må beklage og moderere meg noe , klart denne oppdateringen er gode nyheter for konsollbrukere . Peace out 😉 . Sjeldent! 👏🏾👏🏾👏🏾 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Fleskelars skrev (På 14.4.2024 den 2:06 PM): Jeg må beklage og moderere meg noe , klart denne oppdateringen er gode nyheter for konsollbrukere . Peace out 😉 . Jeg er imponert, selv om jeg aner undertonen Veldig pent gjort å skrive konsollbrukere i stedet for spakdyttere forresten. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) pc oppdateringen idag ødela bare mods. hadde kjøpt upatcha gog versjonen for slippe trøbbelet. eller faktisk ha mulighet til velge versjon. (husker ets 2 og promods på dette) weapon debris er ennå ikke fikset. seth_vacn skrev (På 12.4.2024 den 7:29 AM): Hadde vært fint om de gadd å legge til støtte for ultrawide monitorer også tror ikke det virker ennå. edit: de har bare gjort det til halveis fungere. https://steamcommunity.com/app/377160/discussions/0/4348864383402949174/ Endret 25. april av joandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå