mekk4 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Hei adblock iPhone bruker duck duck go nettleser iPhone. Finner ikke adblock for duck duck go? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Fordi adblocker er innebygd? https://duckduckgo.com/& Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Du kan vel i alle fall få ad-block til Safari på iPhone, og ellers som tingo skriver over er vel dette innebygd i DuckDuckGo-nettleseren. For øvrige nettlesere tror jeg det er varierende om man kan legge til muligheten for adblock da add-ons ofte er begrenset for 3. parts nettlesere på ios. (Mulig dette har endret seg, eller vil endre seg nå som Apple får pålegg fra EU om å åpne opp plattformen i større grad.) Lenke til kommentar
mekk4 Skrevet 2. juni Forfatter Del Skrevet 2. juni (endret) Kan jeg fjerne Adblock fra iPhone når jeg bruker duck duck. Best å slette adblock? Endret 2. juni av mekk4 Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Bruker du nettleserappen til DuckDuckGo, eller bruker du DuckDuckGo nettsiden i f.eks Safari? Hvis du har en ad-block som fungerer til Safari, og du samtidig har appen til DuckDuckGo, så funker vel disse uavhengig av hverandre, og da er det ikke noe vits å slette ad-block til Safari. Hvis du gjør det så vil Safari igjen få reklame. Hvis du bruker nettsiden til DuckDuckGo i Safari, så må du ha en ad-block til Safari for å få filtrert bort annonser i Safari, uavhengig av nettside/søkemotor du bruker. Så om det er noen av scenarioene over, så er det ikke noe vits å slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå