Tussi Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april nVIDIAsucks skrev (3 minutter siden): Bortsett fra ved ansettelse så er det ikke mulig å forhandle lønn individuelt i KS-området. Jeg angrer på at jeg ikke forhandlet mer ansiennitet ved ansettelse... Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Uføre som meg får vel bare en hundrings ekstra i måneden, som vanlig. 1 Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Tussi skrev (5 timer siden): Jeg angrer på at jeg ikke forhandlet mer ansiennitet ved ansettelse... Jeg vil heller anbefale høyest mulig lønn i kombinasjon med lavest mulig ansiennitet 🙂 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april nVIDIAsucks skrev (1 minutt siden): Jeg vil heller anbefale høyest mulig lønn i kombinasjon med lavest mulig ansiennitet 🙂 Haha, ja, kommer nok ikke så langt med den Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nei, de fleste er nok klar over hvordan det slår ut. Men man kan jo være heldig 🙂 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april freedomseeker skrev (På 11.4.2024 den 12:57 PM): Uføre som meg får vel bare en hundrings ekstra i måneden, som vanlig. Og som Støre sier at han tror de kommer til å juble for. At han presterte å stå og si det i Dagsrevyen viser bare hvor totalt frakoblet virkeligheten han er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå