Moby Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Som tittelen sier, hvor gammel konto har du? Min er 19år, det er kanskje ikke bra 😅 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Min konto var 9 år gammel i desember, det blir 10 år 22. desember Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Kontoen min fyller ett år 9.juli. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april (endret) Hva slags konto er det snakk om @Moby? 🤔🤔 Jeg har 6 kontoer. Pluss 2 fonder, det er egentlig ikke en kontoer da. 🥴 Tilsammen er jeg kvartmillioner. 💰💰 Endret 19. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Hva slags konto er det snakk om @Moby? 🤔🤔 Jeg har 6 kontoer. Puss 2 fonder, det er egentlig en kontoer da. 🥴 Tilsammen er jeg kvartmillioner. 💰💰 Brukerkonto her på Diskusjon, regner jeg med Lenke til kommentar
Moby Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april haha, tenkte på brukerkonto her inne ja. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (På 7.4.2024 den 6:34 PM): Brukerkonto her på Diskusjon, regner jeg med Bruker er ikke en konto for meg. 🙄 Men uansett, den er grei du. 😃👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Har faktisk to brukere her inne, Hell_Frode og denne her jeg bruker nå TheDarkSycamore - SCM. Min første bruker er 16 år gammel. Min andre, den jeg bruker nå er 9 år gammel. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ble med den 11. mars 2006 og det betyr at jeg har vært her til og fra i atten år. Jøss. 🤭 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå