Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Da er det bare å satse på at city ikke scorer flere mål. poeng er given. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april 14 minutes ago, Golf'ern said: Lenge igjen Saklig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Liquidkey skrev (1 minutt siden): Saklig. Var jo det, men Palace sucks Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april (endret) Alkan skrev (1 time siden): Enig, men City får aldri sånne avgjørelser mot seg dessverre. Stemmer ikke. Skulle hatt en soleklar straffe mot Chelsea på 1-1, feks. Endret 6. april av VifteKopp Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Gleder meg til kamp i kveld. Blir tøft! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Er desverre et annet lag fra Manchester som slipper inn to mål på tampen. =/ Har du glemt når de røyk mot Real Madrid for ett par sesonger siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Golf'ern skrev (1 minutt siden): Har du glemt når de røyk mot Real Madrid for ett par sesonger siden? Oi så seriøs man skulle være da. It was a lighthearted rib. Alle lag i alle land har nok glippet på slutten ila historia, men city pleier å være balanserte og kontrollerte. Bare glad det kun ble 2 plussmål i dag jeg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Oi så seriøs man skulle være da. It was a lighthearted rib. Alle lag i alle land har nok glippet på slutten ila historia, men city pleier å være balanserte og kontrollerte. Bare glad det kun ble 2 plussmål i dag jeg. Du som drar inn United i enhver mulighet her. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april barezell skrev (12 minutter siden): Gleder meg til kamp i kveld. Blir tøft! Jepp, faktisk tapt 3 av siste 5 mot Brighton. Spent på om Arteta prøver å rotere her også, har jo Bayern på tirsdag. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Blir en enkel 0-5 seier i dag dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Brighton er en kaosklubb slik som Chelsea, United og Liverpool. Man vet aldri hva skjer, kun at det blir mengder med mål. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Som vanlig så er det tydeligvis ingen som er interessert i 4. plassen Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april (endret) Arsenal så og si tilbake til normalen. Jesus og Zinchenko fra start. Gøy om ESR kan få et innhopp her og bygge videre på det positive i forrige kamp, Nelson som også fikk sjansen fra start mot Luton er forståelig nok ikke på benken engang. Endret 6. april av Dagner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Gleder meg til denne. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Mye gøy fotball, klar straffespark til arsenal. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Fin omgang. Burde hatt et mål til. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Burde ledet mye mer. Men bra spilt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Skal ha et mål og to til før jeg skifter til hvilepuls vertfall. Var ikke klar over at Brighton var ubeseiret hjemme siden august(?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå