Seig2 Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april (endret) Hei, jeg har hatt sbanken siden 2000 og har vert godt fornøyd. Jeg er ikke videre imponert over nettbank-løsningen til dbn og ønsker nå å bytte til ny bank. Jeg vurderer sterkt Bulder bank (men skulle ønske de hadde nettbank for pc/nettleser). Jeg har ikke noe lån, og sparing på høgrentekonto foretar jeg i hovedsak i nordax. Jeg har enkelte fond og aksjer i sbanken (dnb). Ellers bruker jeg nå sbanken til alt. Jeg har noen fond og aksjer der. Samt kredittkort og debetkort. Betaler alle regninger, autogiro etc i sbanken. Jeg har også et enkeltpersonforetak og en brukskonto med eget debetkort. Jeg tenker ellers at overgang til ny bank vil være en fin anledning til å få stålkontroll på alle transaksjoner.. hva jeg betaler.. abbonnerer på etc. Vel.. det som er mitt spørsmål er. Hvilken bank vil dere anbefale meg å bytte til? Og kanskje viktigs av alt, hvordan bør jeg gå frem for å bytte bank? På forhånd takk for svar!:) Endret 5. april av Seig2 Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 5. april Forfatter Del Skrevet 5. april (endret) Takk, vurdere enten klp eller bulder. Er allerede medlem i KLP forresten (har pensjonen der) Endret 5. april av Seig2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå