aamundlie Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Hallo! Samlerlysten for originalspill i pappeske har økt litt i det siste, så prøver å få tak i noe av det jeg mangler. Si ifra hvis du har noe å bytte bort eller selge av Lucasarts eller Sierra. Betaler godt ved riktige titler og eventuelt salg! Andre selskaper kan også være interessant, men primært fra 80-90-tallet. Hilsen Åmund Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Vær obs på mulige forfalskninger hvis du leter på steder som Finn og eBay og lignende. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Er nok viktig å si at du vil ha big box spill som du nevner, ellers er det nok mange som vil tilby deg CD-plater i cover eller annet. Selv har jeg kun tatt vare på selve CD-platene fordi det tar så mye plass. Har selv jobbet i multimedia-butikk som det het på den tiden, og vi hadde hundrevis av big box stående i salgshyllene. Har forresten nesten aldri sett slikt lengre på bruktbutikker en gang, så tror mye av slikt ligger langt inn i loftene/bodene/roterommet til folk Lenke til kommentar
aamundlie Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april sedsberg skrev (12 minutter siden): Vær obs på mulige forfalskninger hvis du leter på steder som Finn og eBay og lignende. Ja, det begynner jeg heldigvis å få grei oversikt over. Får håpe ingen er ute etter å lure meg, isåfall! Lenke til kommentar
aamundlie Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april vidor skrev (3 minutter siden): Er nok viktig å si at du vil ha big box spill som du nevner, ellers er det nok mange som vil tilby deg CD-plater i cover eller annet. Selv har jeg kun tatt vare på selve CD-platene fordi det tar så mye plass. Har selv jobbet i multimedia-butikk som det het på den tiden, og vi hadde hundrevis av big box stående i salgshyllene. Har forresten nesten aldri sett slikt lengre på bruktbutikker en gang, så tror mye av slikt ligger langt inn i loftene/bodene/roterommet til folk Det stemmer, ja. Big box. Og som du skriver så er det mange som har kastet eskene, inkludert meg selv. Så eneste måten blir jo å poste litt om det slik at kanskje folk sjekker hva de har på loftet. Det er jo lov å håpe. Har gjort noen få funn ute i det fri, men det aller meste blir nok kastet, dessverre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Veldig mye er nok allerede hos samlere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå