ilpostino Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Jeg har en tredjeparts minnekortleser med USB-C som jeg prøver å koble til en Surface pro 9 som bare har USB-C innganger. jeg får koblet til minnekortleseren til Android telefonen min, men når jeg kobler minnekortleseren til Surfacen skjer det ingen ting. Jeg har en minnepinne med USB-C som fungerte fint å koble til begge USB-C portene. Noen tips for å få det til å funke? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Kan det være så enkelt om at du må inn i Diskbehandling å tildele en stasjonsbokstav til den? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Sjekket der, men mistenker at minnekortleseren ikke er kompatibel med Windows 11. Windows 11 er iallefall ikke støttet på produktsiden på eBay. litt snodig egentlig. ellers mistenker jeg driverfeil men litt snodig feil det også. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Den burde i det minste dukket opp i device manager/enhetsbehandling som ukjent eller med feilmelding. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Prøvde en minnepinne med USB-C på Surfacen og den ble gjenkjent med en gang. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Da er det nok noe med minnekortleseren vil jeg tro som ikke er helt god Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april On 4/3/2024 at 3:12 PM, ilpostino said: produktsiden på eBay eBay har neppe produsert kortleseren. Se om du kan finne en produktkode e.l. på dingsen som du kan google for å finne produsenten. Hvis alle spor stopper hos eBay, så er vel løpet kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå