Spillredaksjonen Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Discord skal begynne med annonser Kommer visstnok allerede denne uka. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Antar at man slipper dette om man har abonnement på Discord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Jeg fryktet i farta at annonsen ville dukke opp på en rar og frustrerende plass. Utifra det jeg leste, så gjør ikke det, takk og lov. Det jeg likte aller best er at man kan skru av de spillene man ikke er interessert i. Jeg tror jeg kan leve med dette. 🙃🙃🙃 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april fnwilborn skrev (10 timer siden): Antar at man slipper dette om man har abonnement på Discord? Det for man håpe, vist ikke ryker nok mitt Nitro abonnement relativt fort. 1 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Betaler for Nitro pluss at jeg har boostet serveren min til nivå 3. Håper de kan i det minste gjøre så brukere på nivå 3 servere slipper reklame når de er innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå