Admin'c Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har en logitech cordless presenter som har et bluetoothadapter, så jeg lurer på hvordan jeg kan få brukt det mot min nokia 6600 med bluetooth funksjon. Jeg har prøvd men win finner den som "grensesnitt for menneskelig brukersnitt" noe som medfører at nokia pcsuite ikke finner adapteret selv om det er installert. Hvordan kan jeg få brukt det? Spec Nokia 6600 Asus a7v333 logitech cordless explorer SW installert mus skrudd av Windows XP med SP1 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kanskje Logitech har gjort samme stunt som Microsoft gjorde med sin Bluetooth mus? Der var det rett og slett en begrensning i driveren som gjorde at du ikke kunne bruke en bluetooth telefon til annet enn modem for pc'en via bluetooth adapteret til musa. Det gikk ikke ann å fjerne driverene til MS ordentlig heller når jeg kjøpte meg en annen Bluetooth dongle, så jeg måtte reinstallere windows :| Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 høres ille ut, men musen har aldri vært brukt med dongelen, jeg la inn logitech driverne nettopp men det hjalp heller ikke... Logitech sier det er en bluetooth reciever men den må da kunne sende også Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er rimelig sikker på at den må være en bluetooth-hub, dersom du skal kunne koble til telefonen din. Dersom det ikke står noen ting om dette på produktet, er det neppe det. En bt-reciever, er ikke det samme som en bt-hub. Produkter fra Logitech som har en bt-hub, er Desktop MX BT og diNovo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå