Spillredaksjonen Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Anmeldelse: Halo – Sesong 2 Den andre sesongen av Halo engasjerer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Den åpner veldig bra, men blir dårligere utover sesongen synes jeg. Den er god nok til at jeg vil se fortsettelsen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Som en som ikke har spilt noe særlig Halo er det en hel ok serie. Kona ga opp da fremdeles ette 1 og en halv sesong har hun ikke fått noe forklaring på hvorfor Covanant og mennesker kriger, bortsett fra noe generisk hint om ting. Skal sies at introduksjonen til Spartans i første episode av første sesong er en av de mest badass introdukjsonene jeg har sett. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Nei takk, Halo er elendig som spill og enda mer elendig som serie... 😘 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Nei takk, Halo er elendig som spill og enda mer elendig som serie... 😘 Da tviler jeg på at du prøvde de første Halo på Xbox. De tok verden med storm 😘 Spesielt LAN 8-player var gull. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Har spilt Halo CE, 2, 3 og en til, mulig Reach. Er ikke inne i "lore" og sånn bs. Spill er spill og TV er TV. Serien er helt grei. 8 episoders underholdning som ikke trenger noe analyse fra en dott på gamer.no Tidslinjen til spillene. Halo sesong 2 avslutter der Halo CE starter. Halo Wars (2531) Halo Reach (2552) Halo: Combat Evolved (2552) Halo 2 (2552) Halo 3: ODST (2552) Halo 3 (2552 - 2553) Halo Spartan Assault (2554) Halo 4 (2557) Halo: Spartan Strike (2552 - 2557) Halo 5: Guardians (2558) Halo Wars 2 (2559) Halo Infinite (2560) Gleder meg til Fallout serien. Det er en spill serie jeg ikke klarer å spille. Liker ikke RPG og spill som varer i et døgn eller to, 4-10 timer er nok. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Historien er for meg totalt omskrevet til det verre. Mange kule ting er rett og slett droppet, noe som er veldig rart da det gjør serien ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Tja... trur ikke en TV serien ville vært interessant om de hadde fulgt spillene og lore. Sikker bare vært 3 episoder lang. MasterChief, Blueteam, UNSC og Covenant + The Flood. Ingen andre eksisterer. Kjedelig univers i en dramaserie. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april svenka skrev (11 timer siden): Da tviler jeg på at du prøvde de første Halo på Xbox. De tok verden med storm 😘 Spesielt LAN 8-player var gull. Skal innrømme at det første var ganske bra, spilte faktisk gjennom det. så gikk det nedover Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Guybrush 3pwood skrev (14 timer siden): Skal innrømme at det første var ganske bra, spilte faktisk gjennom det. så gikk det nedover Personlig var nok Halo 2 høydepunktet for meg i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå