TMB Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Hei! Har sådd nytt gress på en liten flekk i hagen: Gresset har så vidt begynt å gro igjen nå og skal straks kjøre i gang robotklipperen, en Automower 310. Men hvordan kan jeg (midlertidig) hindre klipperen i å kjøre over og ødelegge/dra opp jorden? Alle tips mottas med takk... Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april 3 minutes ago, TMB said: Hei! Har sådd nytt gress på en liten flekk i hagen: Gresset har så vidt begynt å gro igjen nå og skal straks kjøre i gang robotklipperen, en Automower 310. Men hvordan kan jeg (midlertidig) hindre klipperen i å kjøre over og ødelegge/dra opp jorden? Alle tips mottas med takk... Du kan legge grenseledning eller fysisk sperre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Har du f.eks en god del litt større steiner og/eller noen planker så kan du bygge en midlertidig hindring. Lenke til kommentar
MK3 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april En flekk som vist på bildet har jeg tidligere latt klipperen gå fritt. Det har fungert greit. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april (endret) Jeg endte opp med å kjøpe disse, og de fungerer utmerket til formålet EDIT: Jeg trengte flere og kjøpte da disse i stedet som er helt identiske, bare mye blligere: https://www.jula.no/catalog/hage/hagemaskiner/gressklipper/tilbehor-til-robotgressklipper/stakitt-til-robotgressklippere-027655/ Endret 21. mai av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå