Spillredaksjonen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Desse spela gler vi oss til i april Denne månaden står eit klassisk JRPG, ei spenstig dame med utfordrande garderobe, samt afrikansk mytologi på menyen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot? Endret 31. mars av Guybrush 3pwood 2 1 Lenke til kommentar
Hefryde Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Stellar blade her også, koste meg med demoen ! lovende etter et veldig skuffende last of the ronin release. ganske sikker på at Black Myth: Wukong som blir GOTY 2024 så sant det ikke blir en buggete release Endret 31. mars av Hefryde 1 Lenke til kommentar
Gjest okVx0jjexY Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot? Jeg vedder på at fuktighetskrem og tørkerull kommer til å få en boost i salget fremover. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Stellar Blade lett! Har gledet meg til dette lenege nå og demoen beviste jeg har god smak. Er alt for få slike spill for tiden, og SHadows of the Damned og Chainsaw Lillipop remkaes er fine i seg selv, men vil ha noe nytt i den PS3690 æraen, og her er Stellar Blade. Sand Lands ser jo noe artig ut, om ikke noe annet. En liten hyllest til en legende. Så KANSKJE Madison VR endelig kommer i April. De sikter nå på 90hz og vil ha den beste VR opplevelsen mulig. Synes dere burd nevne VR litt mer, egentlig. Ellers: STELLAR BLADE! 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Europa er fantastisk i VR! Spilte demoen med Unreal injector. Spillet oppleves så og si som et native VR spill. Herlig å kunne oppleve en slik verden fra innsiden Endret 31. mars av Enceladus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Guybrush 3pwood skrev: Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot? Ja faktisk... Black Myth: Wukong ;) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ser også frem til Manor Lords da det også kan injiseres med VR. Men har så langt ikke hatt så stor lykke med strategi i Unreal injectoren. Har vært problemer der med grafikk som kun vises i et øye og unøyaktig musepeker i de få strategispillene som finnes. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars https://store.steampowered.com/app/2172010/Until_Dawn/ Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) mrBytemare skrev (14 timer siden): Guybrush 3pwood skrev (17 timer siden): Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot? Ja faktisk... Black Myth: Wukong Vel, med all hysteriet fra woke snowflakes rundt Stellar Blade sin lekre karakter som eksploderer rundt forbi nå etter demo release så kanskje du har rett. Se hva IGN france skriver fks. Endret 1. april av Guybrush 3pwood 2 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars LabUni1337 skrev (1 time siden): Jeg vedder på at fuktighetskrem og tørkerull kommer til å få en boost i salget fremover. Jeg er ganske sikker på at du skal spille dette spillet med en hånd Lenke til kommentar
Sinitus1990 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars LabUni1337 skrev: Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot? Jeg vedder på at fuktighetskrem og tørkerull kommer til å få en boost i salget fremover. Hvorfor det? Fordi spillkarakteren ikke ser ut som en mutert ork slik som i de fleste AAA spill for tiden? Hovedpersonen er faktisk basert på en scan av en sørkoreansk modell. Jeg syntes det er kult at det endelig kommer et spill helt uten mikrotransaksjoner, fra en utvikler som faktisk liker spill og setter spilleren og bra gameplay i fokus. Har spilt demoen og den var faktisk gøy. Jeg ser frem til dette spillet. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Håper Stellar Blade kan snu trenden med stygge karakterer i spill. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Jeg synes faktisk Stellar Blade var det minst interessante av disse spillene jeg 😅 Eiyuden, Europa og Manor Lords ser mye kulere ut 😍😍😍 1 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april LabUni1337 skrev: Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot? Jeg vedder på at fuktighetskrem og tørkerull kommer til å få en boost i salget fremover. For slikt har aldri vært vist på skjerm før. Og alle vet at gaming er den foretrukne aktiviteten å kombinere med onanering. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Entern skrev (4 timer siden): Jeg synes faktisk Stellar Blade var det minst interessante av disse spillene jeg 😅 Jeg tror jeg vet hvorfor 🤭 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Manor Lords har jeg venta på en stund. F4 ble som forventa utsatt mars. Og neste DCS patch kommer denne uka. Men da kommer ikke F4. Så da kommer den tidligst om 6 uker i Mai. Lenke til kommentar
Jikap Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april "Stellar Blade Plattform: Stellar Blade Ute: 26. april" Visste ikke at Stellar Blade hadde blitt sin egen plattform. xD Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april 7 hours ago, Entern said: Jeg synes faktisk Stellar Blade var det minst interessante av disse spillene jeg 😅 Eiyuden, Europa og Manor Lords ser mye kulere ut 😍😍😍 Bra! Viser at April har mer å tilby. AAA spill er blitt alt for ensformig de siste årene og virker ikke som den trender snur, tvert i mot, så vi for nyte variasjonen som er nå. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april 1 hour ago, Jikap said: "Stellar Blade Plattform: Stellar Blade Ute: 26. april" Visste ikke at Stellar Blade hadde blitt sin egen plattform. xD Folk we så gira de kan ikke se annet en Stellar Blade overalt. Er pure kjerlighet, dette! Tror jeg så meg selv i speilet og bare STELLAR BLADE! Tar helt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå