Populært innlegg Gavekort Skrevet 1. april Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april Vi ble en del av Story House Egmont i slutten av 2022, som også er eiere av Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktor Online. Vi har nå gleden av å dele med dere at alle forumene til Story House Egmont vil fusjoneres! Sitat Pressemelding: Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktor Online blir til Forum Online Story House Egmont øker satsningene på digitale forum, og slår sammen Kvinneguiden, Diskusjon, Foreldreforum og Doktor Online til Forum Online. Forumet blir dermed størst i landet når brukerne av Kvinneguiden, Foreldre.no, Diskusjon.no og Doktor Online får selskap av i overkant av en halv million nye unike brukere. – Som den ledende aktøren på forum i dag, med blant andre Kvinneguiden og Foreldreforum har vi opparbeidet en høy kompetanse på dette området. At vi nå kan trappe opp satsningen med å slå sammen alle våre foraer veldig godt nytt. Både for oss, og ikke minst for de drøye 500 000 brukerne av dette forumet. De vil bli godt ivaretatt av oss med nytt forum, sier administrerende direktør i Story House Egmont, Ulla Norakk. m24.no/310324-diskusjon-kvinneguiden-foreldre-forum-og-doktor-online-blir-til-forum-online/702438 Forumet vil derfor bli stengt fom. klokken 23:59 i natt og vil åpnes igjen som Forum Online ila. slutten av Mai. Vi kan allerede nå presentere dere en tidlig utgave av vårt nye Forum Online. Da med forbehold om at det ikke vil åpnes for posting før migreringen er ferdig. Klikk her om du vil ta en sniktitt. Vi vil ta i mot spørsmål og kommentarer frem til vi stenger ned for våren rett før midnatt. Det blir en spennende fremtid i møte for oss tidligere medlemmer av diskusjon.no og nye Forianere! 4 2 13 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april (endret) 😱😱😱😱😱😱😱 Endret 1. april av Entern 5 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (14 minutter siden): 😱😱😱😱😱😱😱 Åh gud!!! Alle manikerene fra Kvinneguiden kommer hit 5 1 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Neffi Skrevet 1. april Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april Dette høres ut som en første april spøk. 9 2 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april (endret) Hehe, la meg bare hente litt kaffi først så er jeg klar for å lese tråden utover dager som garantert kommer til å by på underholdning 😅 Edit: første april ja, føkk meg. Endret 1. april av The Very End 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Neffi skrev (24 minutter siden): Dette høres ut som en første april spøk. ...altså sangteksten til Rick Astley. 😂 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Selvfølgelig er det en 1. april spøk…takk Gud…🤣🤣🤣🤣🤣 1 5 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Aprilspøk? Også nå som jeg gledet meg til å stifte nytt bekjentskap med det eminente moderatorlaget på Kvinneguiden. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Jeg begynte å lure et øyeblikk da jeg så tittelen og leste førstepost, men husket fort at det er 1. april Men godt forsøk @Gavekort, det skal du ha :utakt skrev (1 minutt siden): Aprilspøk? Også nå som jeg gledet meg til å stifte nytt bekjentskap med det eminente moderatorlaget på Kvinneguiden. 2 2 Lenke til kommentar
Ørjanø Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Håper inderlig det er en aprilspøk 😂😭 2 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Haha, satte morgenkaffen i halsen og måtte raskt ta et blikk på kalenderen. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Gikk opp for meg først da jeg klikket videoen. 👍 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april :utakt skrev (11 minutter siden): Aprilspøk? Også nå som jeg gledet meg til å stifte nytt bekjentskap med det eminente moderatorlaget på Kvinneguiden. Sant å si syns jeg også det hørtes litt spennende ut med en sånn fusjon. Har jo konto på både kvinneguiden og doctor.online faktisk med andre brukernavn, og skulle til å spørre: -hva gjør man da? 🙄 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april (endret) Gavekort skrev (3 timer siden): Vi ble en del av Story House Egmont i slutten av 2022, som også er eiere av Kvinneguiden, Foreldre Forum og Doktor Online. Vi har nå gleden av å dele med dere at alle forumene til Story House Egmont vil fusjoneres! Forumet vil derfor bli stengt fom. klokken 23:59 i natt og vil åpnes igjen som Forum Online ila. slutten av Mai. Vi kan allerede nå presentere dere en tidlig utgave av vårt nye Forum Online. Da med forbehold om at det ikke vil åpnes for posting før migreringen er ferdig. Klikk her om du vil ta en sniktitt. Vi vil ta i mot spørsmål og kommentarer frem til vi stenger ned for våren rett før midnatt. Det blir en spennende fremtid i møte for oss tidligere medlemmer av diskusjon.no og nye Forianere! Eg heldt jammen på å gå på denne... før eg kom på at det er fyrste dagen i april. Det som "avslørte" spøken var det tilsynelatande hastverket med "samanslåinga" og den lange nedetida. Hadde det vore alvor ville noko slikt ha blitt annonsert i god tid. Her i Sunnfjord skin sola, og ein går ein fin vårdag i møte. Eg ynskjer alle som les dette ein fin vår og ein god sommar. Endret 1. april av torbjornen 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Jeg gikk fem på, jeg kan ikke gjøre annet enn å innrømme det. Også Rickroll da. 1 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Hehe, jeg gikk fem på 😋 Første gang i dag. Lenke til kommentar
Vinterro Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Det verste er at jeg tror at noe slikt kommer til å skje en gang i fremtiden. Reddit neste! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå