N-4K0 Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Det handler nok mest om økonomisk vilje, eller rett og slett grådighet. Stevia er så mye søtere enn sukker at man trenger langt mindre for å gi samme søthet og det påvirker jo økonomien til de som raffinerer og selger sukker, ergo mindre inntekter 🙄 Jaja, i dag nytes denne, som jeg syns er den beste colaen målt opp mot the original Coca-Cola 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai 2 sånne i bilde synes spring vannet er bedre er sannheten har 2 halv flaske igjen da er tomt spring vann @N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Forfatter Del Skrevet 26. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): 2 sånne i bilde synes spring vannet er bedre er sannheten har 2 halv flaske igjen da er tomt spring vann @N-4K0 👨🦰👩🦰👍👍 N-4K0 skrev (4 timer siden): Det handler nok mest om økonomisk vilje, eller rett og slett grådighet. Stevia er så mye søtere enn sukker at man trenger langt mindre for å gi samme søthet og det påvirker jo økonomien til de som raffinerer og selger sukker, ergo mindre inntekter 🙄 Jaja, i dag nytes denne, som jeg syns er den beste colaen målt opp mot the original Coca-Cola Cassidy tvillingene drikker bare den originale Coca Cola når det kommer til cola vi vil ha ekte vare.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Burn vann her her surrr faen meg sorry fluer rundt YEAH YEAH ROLLING STONES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Forfatter Del Skrevet 26. mai MR SPEED skrev (16 minutter siden): Burn vann her her surrr faen meg sorry fluer rundt YEAH YEAH ROLLING STONES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene gir deg hjerter for Stones her.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg hjerter for Stones her.♥️♥️ Jeg å 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Forfatter Del Skrevet 26. mai MR SPEED skrev (5 timer siden): Jeg å ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Den første i dag tidlig var rn lita go 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Forfatter Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (36 minutter siden): Den første i dag tidlig var rn lita go 😋😋🥰🥰 MR SPEED skrev (34 minutter siden): Så glass cola her i dag å nå Cassidy Tvillingene Elsker Cola på Glassflasker.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 😋😋🥰🥰 Cassidy Tvillingene Elsker Cola på Glassflasker.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Forfatter Del Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (5 timer siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai (endret) Testet den er ikke brus ikke er det energi drikk er ikke vann det er se spoiler da 😉 Spoiler Endret 29. mai av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai (endret) N-4K0 skrev (På 26.5.2024 den 8:15 AM): Det handler nok mest om økonomisk vilje, eller rett og slett grådighet. Stevia er så mye søtere enn sukker at man trenger langt mindre for å gi samme søthet og det påvirker jo økonomien til de som raffinerer og selger sukker, ergo mindre inntekter 🙄 Jaja, i dag nytes denne, som jeg syns er den beste colaen målt opp mot the original Coca-Cola @N-4K0 den beste cola den i bilde hilsen fra en coca cola "halolikker Endret 29. mai av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): @N-4K0 den beste cola den i bilde hilsen fra en coca cola "halolikker MR SPEED skrev (2 timer siden): Testet den er ikke brus ikke er det energi drikk er ikke vann det er se spoiler da 😉 Skjul innhold 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai N-4K0 skrev (På 23.5.2024 den 5:37 PM): Farris Bris med bringebær & limonade + tilsatt Fun Light jordbær her nå. Nå er min tur teste så du nevnte den der i bilde har jordebær saft jeg kjøpte på oda ok var ikke kaldt no da fredag 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Nå er min tur teste så du nevnte den der i bilde har jordebær saft jeg kjøpte på oda ok var ikke kaldt no da fredag Cassidy Tvillingene synes at de der ser gode ut.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Entern skrev (3 minutter siden): Mye godt i denne tråden 😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har også en Tråd her på Lekeplassen som heter Cassidy Tvillingene sin Store Potetgull og Snacks Tråd. Den må du også sjekke ut @Entern😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har også en Tråd her på Lekeplassen som heter Cassidy Tvillingene sin Store Potetgull og Snacks Tråd. Den må du også sjekke ut @Entern😊😊🥰🥰 Takk for tips gode kompiser 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå