N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Fant denne i dag, skal testes når jeg gidder. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (1 time siden): Fant denne i dag, skal testes når jeg gidder. Cassidy Tvillingene håper at du forteller oss hvordan den smakte.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Pepsi Max Electric smaker... uavklart, for å være ærlig jeg klarer ikke å beskrive smaken som noe bestemt, men etter å ha konsumert 0,5 liter må jeg si at den er helt okei. Jeg er uenig med de som syns den smaker dritt eller jævlig eller hva det var, men jeg kan heller ikke si at den er supergod. Den er liksom middels, for min del litt over middels. Hvis dere har smakt Pepsi Max Lime, er det noe som gjør at jeg vil si det er en slags likhet, men samtidig kan dét rett og slett være Pepsi i seg selv. Karakter? Hmm... 6/10? 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Jeg kjøpte også denne på lørdag(?) som skal prøves, men det blir til helga. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai N-4K0 skrev (4 timer siden): Jeg kjøpte også denne på lørdag(?) som skal prøves, men det blir til helga. Den der har Cassidy Tvillingene aldri smakt, vi drikker veldig sjeldent energidrikk. Men når vi drikker det så drikker vi bare den Originale Red Bull.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai N-4K0 skrev (5 timer siden): Pepsi Max Electric smaker... uavklart, for å være ærlig jeg klarer ikke å beskrive smaken som noe bestemt, men etter å ha konsumert 0,5 liter må jeg si at den er helt okei. Jeg er uenig med de som syns den smaker dritt eller jævlig eller hva det var, men jeg kan heller ikke si at den er supergod. Den er liksom middels, for min del litt over middels. Hvis dere har smakt Pepsi Max Lime, er det noe som gjør at jeg vil si det er en slags likhet, men samtidig kan dét rett og slett være Pepsi i seg selv. Karakter? Hmm... 6/10? Cassidy Tvillingene drikker ikke sukkerfribrus, vi har alltid hatt litt komplekser mot kunstige søt tilsetninger, så vi velger heller vann fremfor lettbrus.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 30.4.2024 den 7:40 PM): Cassidy Tvillingene håper at du forteller oss hvordan den smakte.😊😊 Søt å hm usikker testet igjen smaker sorry spetakkel å jevel skap gikk over til cola Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (31 minutter siden): Cola her nå MR SPEED skrev (29 minutter siden): Søt å hm usikker testet igjen smaker sorry spetakkel å jevel skap gikk over til cola Cassidy Tvillingene synes aldri at cola slår feil vi.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (8 timer siden): Har 12 bokser urge å drak cola Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Monster Ultra Peachy Keen smakes i dette øyeblikk og den er god, minner veldig om iste med fersken, kanskje litt "søtere" på smak. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene ser at vi har glemt å poste bilder her.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Ok da en burn å nøtter å ROLLING STONES ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): Ok da en burn å nøtter å ROLLING STONES ❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene Digger det som du poster her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Vann her nå ja vet setter inn en glass cola 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): Vann her nå ja vet setter inn en glass cola Cassidy Tvillingene Elsker Cola på glassflaske vi.😋😋🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Elsker Cola på glassflaske vi.😋😋🥰🥰♥️♥️ Det blir 45.60 for 2 glass cola 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå