N-4K0 Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Jeg kjøpte en pose hvitløkdip i dag, mulig det blir salt chips med hvitløkdip i helga. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Forfatter Del Skrevet 21. mai N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte en pose hvitløkdip i dag, mulig det blir salt chips med hvitløkdip i helga. 😋😋 MR SPEED skrev (55 minutter siden): Spiste litt sånn i bilde MR SPEED skrev (2 timer siden): Tømte litt av den her i sted Cassidy Tvillingene synes at begge disse er digge.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😋😋 Cassidy Tvillingene synes at begge disse er digge.😋😋🥰🥰 Med dip Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Forfatter Del Skrevet 21. mai N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte en pose hvitløkdip i dag, mulig det blir salt chips med hvitløkdip i helga. MR SPEED skrev (8 minutter siden): Med dip Cassidy Tvillingene ser at dere glemte å poste bilder her, plis post bilder dette er en bildetråd.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Litt sånn i bilde Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig god.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Cassidy Tvillingene skal kose oss med disse her i helgen.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Spist litt sånn nå Cassidy Tvillingene Digger den chipsen der.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene Digger den chipsen der.😋😋🥰🥰 Samme her Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Fant omsider denne igjen etter å ha glemt hvor jeg fant den nylig. Veldig god, har litt popcorndilla for tida og foretrekker å kjøpe ferdigpoppa fordi jeg syns det smaker bedre enn det du popper selv, dessuten slipper jeg problemet med å ha en del upoppede kjerner til overs. Drysser litt gastromat på og nam 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Samme her ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai N-4K0 skrev (1 time siden): Fant omsider denne igjen etter å ha glemt hvor jeg fant den nylig. Veldig god, har litt popcorndilla for tida og foretrekker å kjøpe ferdigpoppa fordi jeg syns det smaker bedre enn det du popper selv, dessuten slipper jeg problemet med å ha en del upoppede kjerner til overs. Drysser litt gastromat på og nam 😋 Den der er det lenge siden Cassidy Tvillingene har smakt, vi synes også at den er digg.😋😋🥰🥰🍿🍿🧈🧈 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Den der er det lenge siden Cassidy Tvillingene har smakt, vi synes også at den er digg.😋😋🥰🥰🍿🍿🧈🧈 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (15 minutter siden): Nå tenker Cassidy Tvillingene at vi roer oss litt med sånn bare emojiposting her i tråden, for her skal vi poste bilder av potetgull og snacks.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Spiser sånn sterk dere sier nei topper i kor NEEEEEEEEI 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå