Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (25 minutter siden): Spist i dag litt bacon gull da 👍 Cassidy Tvillingene liker den der vi.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (9 minutter siden): Jeg liker vanlig salt chips ogaå, men jeg føler at i hvertfall KiMs og Maarud sine har lett for å inneholde en del brente flak, så jeg foretrekker å kjøpe Coops Xtra eller Rema 1000s Prima salt chips, selv om begge faktisk lages av Maarud. Men salt chips foretrekker jeg som regel dip til, som her går i lettrømme med kvernet Roasted Garlic & Pepper. Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en digg dipp, selv om vi liker salsadipp bedre enn rømmedipp.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Salsa blir litt for hott for meg, rømme er bedre for kjeften min Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (19 minutter siden): Salsa blir litt for hott for meg, rømme er bedre for kjeften min OK, Cassidy Tvillingene forstår. Men vi er Salsasausgutten og Salsasausjenten vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april kremt skrev (19 minutter siden): Min favoritt Vis skjult innhold Cassidy Tvillingene synes at den chipsen der er ski9kkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Du liker da @Oxalidaceaee Jeg elsker nøtter jeg 😉 Chili nøtter Ravioli nøtter Cashewnøtter Brente mandler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Cassidy Tvillingene synes at dere må poste bilder i denne tråden av snacksen dere liker @MR SPEED og @Oxalidaceaee sånn at vi ikke avsporer denne tråden altfor mye.😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dere må poste bilder i denne tråden av snacksen dere liker @MR SPEED og @Oxalidaceaee sånn at vi ikke avsporer denne tråden altfor mye.😉😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er mye digg snacks.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Cassidy Tvillingene skal også kose oss med denne her i helgen.🍗🍗😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Prøvde meg på denne i dag, siden jeg elsker parmesan. Og den var ganske god og ikke så salt/krydret at jeg fikk vondt i munnen av den 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Prøvde meg på denne i dag, siden jeg elsker parmesan. Og den var ganske god og ikke så salt/krydret at jeg fikk vondt i munnen av den 😊 Det var synd at du fikk vondt i munnen av den, Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig digg vi.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det var synd at du fikk vondt i munnen av den, Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig digg vi.😋😋🥰🥰 Jeg fikk ikke vondt i munnen av den 😊 Og det pleier jeg som regel å få av potetgull fordi de oftest er altfor salte og for mye krydder. Så det var et godt kjøp. Men nå får jeg uren hud og kviser i en ukes tid da... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg fikk ikke vondt i munnen av den 😊 Og det pleier jeg som regel å få av potetgull fordi de oftest er altfor salte og for mye krydder. Så det var et godt kjøp. Men nå får jeg uren hud og kviser i en ukes tid da... Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at du skal få det, for potetgull er jo så digg.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at du skal få det, for potetgull er jo så digg.😊😊 Jeg er ikke så glad i potetgull, så det gjør meg ikke så mye. Jeg er mer sjokoholiker-typen 😁 Hmm, kanskje jeg skal starte en sjokolade og søtsak-tråd 🤔😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så glad i potetgull, så det gjør meg ikke så mye. Jeg er mer sjokoholiker-typen 😁 Hmm, kanskje jeg skal starte en sjokolade og søtsak-tråd 🤔😋 Cassidy Tvillingene hadde tenkt å starte en sjokolade og snop tråd, men vi lar deg få lov til å starte den.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde tenkt å starte en sjokolade og snop tråd, men vi lar deg få lov til å starte den.🥰🥰 Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 Ja da skal jeg bruke helgen til å tenke ut noe lurt 😁👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 Ja da skal jeg bruke helgen til å tenke ut noe lurt 😁👍 Cassidy Tvillingene gleder oss, vi kommer til å følge den nye tråden din. Og vi kommer helt sikkert til å poste i den.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå