Gå til innhold

Bulkkjøp av nye LCD skjermer?


toreide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare sånn som et tips altså, men skal man få rabatter må man kjøpe mange av samme modell. Volum er det som fører til rabatter. Da går det ikke å komme med: "Ja, vi skal ha 4 stk 17" av den modellen, 3 av en annen farge, 6 stk 19" av den modellen of 2 med en annen farge".....

 

Ergo; bestem på forhånd om det skal våre 17 eller 19 og sett foten ned for at man bestiller standardmodellen.

Endret av Jattajatta
Lenke til kommentar
tenker hvis vi er 20 stk som bestiller en lcd skjerm til normalt feks 5k alså 100000kr.. så får vi kanskje 20%

 

butikken får tross alt mange salg pluss posetiv omtale her på hw.no .. noe som burde telle ..:)

Det er vel litt mye å håpe på, men jeg ønsker likevel lykke til! Blir bra for mange om du/dere får gjennomført noe slikt. :)

 

*Kose på LCD-skjerm* ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser at f.eks Samsung Syncmaster 192T blir omtalt som helt akseptabel til spill. Blir spennende å høre hva Dahle kommer fram til i testen sin.

 

Kanskje jeg skal sette opp en poll på hvor mange som ønsker 17" og 19"?

 

Ved å lese en haug av ulike omtaler ser det jo ut til at 17" er bedre på spill og dvd avspilling. Oppløsningen er vel lik på begge størrelsene, 1280 x 1024.

Lenke til kommentar
Jeg ser at f.eks Samsung Syncmaster 192T blir omtalt som helt akseptabel til spill. Blir spennende å høre hva Dahle kommer fram til i testen sin.

 

Kanskje jeg skal sette opp en poll på hvor mange som ønsker 17" og 19"?

 

Ved å lese en haug av ulike omtaler ser det jo ut til at 17" er bedre på spill og dvd avspilling. Oppløsningen er vel lik på begge størrelsene, 1280 x 1024.

blir det ikke veldig Stort med 1280 x 1024. på en 19 tommers LCD, dette tilsvarer jo nesten en 21 CRT, nei tror jeg Voter for 17 tommer dette er stort nok og sansynelig bedre kvalitet i Film og spill..(17lcd 19crt og jeg synes i alle fall 19tommers CRT er stort nok)

Lenke til kommentar
Bare sånn som et tips altså, men skal man få rabatter må man kjøpe mange av samme modell. Volum er det som fører til rabatter. Da går det ikke å komme med: "Ja, vi skal ha 4 stk 17" av den modellen, 3 av en annen farge, 6 stk 19" av den modellen of 2 med en annen farge".....

 

Ergo; bestem på forhånd om det skal våre 17 eller 19 og sett foten ned for at man bestiller standardmodellen.

helt klart man må samordne seg, MAX 2 modeller hvis vi blir ganske mange

Lenke til kommentar
tenker hvis vi er 20 stk som bestiller en lcd skjerm til normalt feks 5k alså 100000kr.. så får vi kanskje 20%

 

butikken får tross alt mange salg pluss posetiv omtale her på hw.no .. noe som burde telle ..:)

hahaha...20% rabatt. sier som jeg sa i sted jeg, kanskje du får et sted mellom 3-5%. ingen av nettbutikkene har 20% fortjeneste på lcd skjermer engang!!

Lenke til kommentar
tenker hvis vi er 20 stk som bestiller en lcd skjerm til normalt feks 5k alså 100000kr.. så får vi kanskje 20%

 

butikken får tross alt mange salg pluss posetiv omtale her på hw.no .. noe som burde telle ..:)

hahaha...20% rabatt. sier som jeg sa i sted jeg, kanskje du får et sted mellom 3-5%. ingen av nettbutikkene har 20% fortjeneste på lcd skjermer engang!!

selvfølgelig har butikkene 20%, og sannsynligvis høyere fortjeneste på alt de selger. Inkludert LCD-skjermer ja. Jeg skulle like å se den butikken som opererer med mindre enn 20% fortjeneste.

Lenke til kommentar
selvfølgelig har butikkene 20%, og sannsynligvis høyere fortjeneste på alt de selger. Inkludert LCD-skjermer ja. Jeg skulle like å se den butikken som opererer med mindre enn 20% fortjeneste.

Ikke for å være frekk, men du kan umulig ha et særlig godt grunnlag for å uttale deg sett i lys av påstanden din. De fleste webshopper selger datakomponenter med godt under 10% fortjeneste (ikke uvanlig under 5%). Webshopper tjener dog en del kroner på transporten (Gunstige fraktavtaler med Posten).

 

Elektrokjedene ligger også og vaker rundt 10% på datakomponenter, og ofte mindre, ja faktisk 0% og noen ganger tap på tilbudsprodukter.

 

Jeg jobber selv i butikk og har opplevd at kunder løper ut døra fordi de mener PS2 er ALTFOR dyr og at vi opererer med en voldsom avanse. Vel, PS2 selges normalt med 0% fortjeneste og kampanjene kommer tett og da er det som regel et tapsprodukt..

 

Dere kan kanskje få en god pris på en modell som skal fases ut da det er billigere for butikken å tømme lageret for disse produktene enn å sitte med høyt varelager. 20% blir det uansett ikke snakk om, det er jeg temmelig sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...