JetzBullet Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars (endret) Hei godtfolk. Grunnet høy hotspot temp på min AMD RX 6900 XT har jeg valgt å teste ut Thermalright Heilos. Startet Time Spy og etter få minutter var hotspot 110c med standard GPU settings. Med undervolting senket hotspot ned til 100c, fremdeles for høy. Diverse bilder av jobben: Pump Out av gammel kjølepasta er grunnen til høy hotspot. Heilos 40x40mm klippet til rett str, nok til 2 GPUs. Alt montert og klar med samme undervolt settings jeg hadde før bytte. Etter Time Spy Extreme Stress Test 20/20 loops var hotspot på max 69c (65-69c). Veldig fornøyd så langt, tiden får vise om dette er løsningen på hotspot problemet mitt. Får oppdatere tråden etter noen mnd. Endret 30. mars av JetzBullet 3 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 10. oktober Forfatter Del Skrevet 10. oktober På tide med en oppdatering: Pcn har blitt brukt mye siden sist jeg postet her, har spilt masse hver uke. Heilos er et kjempebra produkt som ikke har tapt seg i det hele tatt. Temp er den samme som sist, max hotspot jeg hadde på TSE Stresstest runden i dag var 67c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå