MurphY- Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg skal kjøpe nytt minne til min 3650. Hadde tenkt å kjøpe twinmos sitt 128mb, men etter litt lesing på forumet her har jeg blitt usikker. Hvilken sort ville dere anbefale meg? Er virkelig Transcend minnet 100% kompatibelt med Nokia? Vil også ha noe som jeg kan overføre filer fra pcen til mobilen. Hva har dere å anbefale meg der? Lurte på hva som er vitsen med å unlocke mobilen? Noen som kan gi meg en pm med link til gode software til den også? [ the special kind ] Viss dere har noen andre tips til ting jeg burde gjøre/skaffe så hade jeg satt pris på om dere skrev de og. Takker for alle svar jeg får =) Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Jeg har ikke erfaring med TwinMOS når det gjelder mobil, men de er ihvertfall stabile og gode til pc. Når det gjelder det med unlocking så kan det vel være kjekt å bytte abonnement hvis den er sperret over en lengre periode ? Evt om man kjøper en brukt, sperret mobil, kan det være greit å låse den opp. *edit: Fjerning av sitat Endret 15. januar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå